| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nokerman BMW 325i Puławy | 2004-07-30 10:04:07 takie tuningi robi sie zazwyczaj po czołówce ze starem a potem za cholere nie można sie połapać jak coś kupujesz jaki model z którego roku jaka wersja |
szamil LRA | 2004-07-30 10:30:41 albo okzauje sie ze wsklad Twoje autka wchodza 4 inne furki pospawane na krzyz Boze uchowaj nas od takich cud-mechanikow |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2004-08-04 08:09:41 tez mysle ze raczej malo kto chcialby naruszac oryginalne blachy i lakier zeby odmlodzic samochod o te 2 czy 3 lata i 90% samcohodow z takimi zmianami sa to na moje samochody po wypadkowe w ktorych przy okazji naprawy zmieniono niektore blachy |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2004-08-04 22:08:46 wg mnie to niepotrzebne bo kazde bmw ma cos w sobie i nie trzeba mu wielu zmian. a takie faceliftingi to dla mnie cos jakby do 316 przyczepic znaczek m3 ;] jakos mnie to nie kreci. ale sa rozne gusta |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-06 10:52:58 max 525, kto mądry rusza fabryczne zabezpieczenia antykorozyjne, lakier i dopasowanie elementów po to by jego auto załóżmy 5 letnie wygladało jak roczne???? dla mnie to nie jest jednoznaczne z czołówką ze starem ale raczej brakiem oleju w głowie. warto zauważyć że z reguły takie zmiany wiążą się z kolosalnymi pieniędzmi bo nie wystarczy wymienić np tylko atrapkę czy maskę. jeśli ktoś ma na tyle kasy to lepiej sprzedać stare auto dołożyć to co miałoby sie wydać w jego face lifting i kupić nowszy oryginał. jeszcze jedno chciałbym tu napisać. po co zmieniać np e-36 na e-46 skoro to pierwsze jest ładniejsze?? to moja opinia, ale sądzę że kilka osób przyzna mi rację.
pozdrawiam |