MotoNews.pl
9 ALTERNATOR - 125p (30710/0) - PT
  

ALTERNATOR - 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy wie ktos jak wyjac alternator z DF 125p z silnikiem fiatowskim?

odkrecilem dziada, oraz uchwyt dolny ale nie wiem jak go z tamtad wydlubac, od dolu przeszkadza rura wydechowa i drazek reakcyjny, od gory kolektor wydechowy i 2rurka,

co musze okrecic zeby go wyjac no i z czym jest mniej roboty:
1. chlodnica (chociaz nie wiem czy to cos da)
2. drazek treakcyjny
3. rura wydechowa
4. kolektor z 2rurka

A moze ktos ma jeszcze inna metode?? tylko prosze mi nie pisac zebym wyjal silnik

Posta utworzylem bo nie dziala wyszukiwarka, a przegladac cale forum w poszukiwaniu tematu to istna masakra
  
 
Ja nie ryzykowałem ukrecania srob w zawieszeniu. Jak wyjmiesz chlodnice to wyjdzie bez wiekszych problemow. Dwa węże i dwie (chyba) nakrętki. Prosta sprawa. Nie zapomnij rozłaczyć kabli od alternatora i pamietaj który gdzie był
  
 
jak wyciagniesz chlodnice to altrenator wyjdzie.ja ostatnio wyciagalem i nie chcialo mi sie odkrecac chlodnicy to z kanaly go rozpolowilem i wyciagnalem bez problemu w dwoch czesciach gorzej jest skrecic ale mysle ze lepsze to niz spuszczac plyn odkrecac chodnice itp.
  
 
wykrecilem chlodnice i wyjalem alternator

dzieki za rady
  
 
czy czop wirnika alternatora z poloneza caro ma taka sama srednice co w alternatorze fiata 125p?
poprostu czy pasuje kolo pasowe z caro (mniejsza srednica biezni) do alternatora 125p?

chodzi w tym o to by uzystkac wieksza predkosc obrotowa alternatora na niskich obrotach silnika