| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
niesztof Ford Escort Opole | 2004-08-31 18:36:54 Tyle wiem, tylko z tego co wiem tarcza nie zawsze chce zejsc z piasty |
Lucas Kraków | 2004-08-31 19:05:19 przetoczenie zapewne okolo 30zł/szt
razem 60 nowe Brembo ersja najtansza powiedzmy za 110zl/szt razem 220 a sa jeszcze tansze decyzja nalezy do ciebie |
ricardo_w escort 1.6 RST wołów | 2004-08-31 21:18:09
lucas a odnosnie tarcz to jakieroponujesz tarczki do essiego wentylowane w dobrej cenie i klocki???? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-08-31 21:20:01 Lucas napisze Brembo Max, ja napisze ATE Power. Eksploatacynie to samo, wyglad rasowy, no i droga hamowania się realnie skraca no i wiem to z autopsji Cena - ok 400 zł za komplet tarcze + klocki. Ale od Mk wzwyż chyba taniej, bo cieńsze tarcze (20mm) a w MkIII-IV 24mm. |
ricardo_w escort 1.6 RST wołów | 2004-08-31 21:23:22 hmmmmmm troche za drogie a niema cos tanszego??? |
Shaq Sympatyk FEFK ![]() Escort (już nie ale ... Żory | 2004-08-31 21:27:55 Wilku chyba zapodał cenę za ATE wentylowane nacinane ale mogę się mylić. Same wentylowane powinny być tańsze. No i klocki też możesz kupić tańsze tylko to chyba wtedy nie ma sensu |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-08-31 21:30:30 Tak, nacinane. A tarcze można kupić i po 50 zł. Ja jednak wychodze z założenia, że jak autko nie ruszy z miejsca, to właściwie nic (oprócz przejazdów kolejowych |
Lucas Kraków | 2004-08-31 21:37:52
hehehe ja bym napisal Dobre a nie brembo czy ate ale prawda taka ze teraz bede testowal ATE a klocki ATE juz sie testuja cena tarczy ATE 150zł/szt (nie do XR3i 130KM i RS2000) klocki podawalem w innym watku |
ricardo_w escort 1.6 RST wołów | 2004-08-31 21:38:13 a moze sie skusze wentylowane nacinane to jest wypasiorek |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-08-31 21:47:05 |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2004-08-31 22:33:57 Miałem swojego czasu w MKIV ATE nacinane i bardzo je sobie chwaliłem nawet przez moment żałowałem że przed sprzedażą ich nie zdjąłem byłyby jak znalazł na teraz do MKV no chyba że nie pasują |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-08-31 22:38:36 No niestety. W MkV + jak już poniżej pisałem tarcze węższe o 4mm |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2004-08-31 22:41:16 Czyli nie mam czego żałować |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-08-31 22:44:28 No to jak ja Chomiki sprzedawałem, więcej tego by się nazbierało |
niesztof Ford Escort Opole | 2004-09-01 08:40:13 Tarcze moga mi przetoczyc za darmo, klocki mam prawie nowe, wiec o nowy komplet pokusze sie nastepnym razem.
A co odnosnie 2 pytanie o hamulce tylne? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-09-01 16:58:27 Korektory masz za rozdzielaczem ABSu. Pod maską. |
niesztof Ford Escort Opole | 2004-09-01 19:28:57
Wilku, a moglbys dokladniej to opisac, bo powiem Ci szczerze ze szukalem, ale nawet nie wiem jak to wyglada... Zaden mechanik u mnie tez nie wie Z gory dzieki, fajnie, ze wypowiadaja sie fachowcy... |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-09-01 20:55:33 Lekko się machnąłem. Ale poniżej dokładny opis.
Korektor siły hamowania Korektor siły hamowania hamulców tylnych działa w obu obwodach hydraulicznych. W wersjach: - limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi nie wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS działanie korektora siły hamowania jest zależne od opóźnienia hamowania pojazdu; - limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS działanie korektora siły hamowania jest zależne od obciążenia osi tylnej; - Escort Van działanie korektora siły hamowania jest zależne od obciążenia osi tylnej. W wersjach wyposażonych w układ przeciw- blokujący ABS występuje rtęciowy czujnik opóźnienia hamowania. Nie wolno zmieniać położenia tego czujnika względem nadwozia. Regulacja korektora siły hamowania wersji wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS wymaga zastosowania specjalnych przyrządów i może być wykonywana tylko w stacji obsługi. KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA Regulacja Uwaga. Podczas regulacji samochód musi być nie obciążony, zbiornik paliwa napełniony maksymalnie do połowy, zaś koło zapasowe, podnośnik i narzędzia powinny znajdować się na swoich miejscach. Podnieść samochód na podnośniku najazdowym (samochód musi stać na kołach). Poluzować śrubę regulacyjną przy dźwigni regulacyjnej. Założyć na cięgle korektora siły hamowania specjalny przyrząd ustawczy do regulacji korektora (dostępny w sieci handlowej Forda) na cięgle korektora sity hamowania. Dokręcić śrubę regulacyjną. Wyjąć przyrząd specjalny z korektora siły hamowania. Opuścić samochód na ziemię. |