MotoNews.pl
  

Tylna klapa 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czym można wyłamać te szczeble w klapie?
  
 
palcamy?
  
 
Ale którymi górnymi czy dolnymi?
  
 
najlepiej wskazujacy w polaczeniu z kciukiem
  
 
proponuje gorgiem(tym duzym u stopy)
  
 
tniesz w polowie wyginacz az peknie i w razie potrzeby doszlifowywujesz pilnikiem na cacy ui jest git qmplowi tak robilismy.

P.S czyj maluszek dzisiaj pobieral paliwko w Auchanie kolo 20 ?? taki zolty ?? ladnie smigal. Sory za OT
  
 
Maskekk chodzi ci o złotego malca, z szyberkiem, na rejestracji WI ?
  
 
tylko ze przy odlamywaniu zeberek nie zdziw sie jak ci sporo lakieru odprysnie do golej blachy...
  
 
Auto i tak idzie do malowania
Dzoęki za rady bo nie wiedziałem jak zabardzo to zrobić
  
 
Cytat:
2004-08-10 09:54:34, Golab82 pisze:
Maskekk chodzi ci o złotego malca, z szyberkiem, na rejestracji WI ?





Nie on mial blachy z piaseczna, zolty calkiem ladnie zrobiony, ladnie sie zbieral skubany.
  
 
A mi sie wydaje, ze to jest rzeźba w gównie... jak juz robic cos takiego to profesjonalenie bo pozniej samochod bedzie wygladal niczym wehikul Agnieszki Bargiel...
Wylamywanie czegokolwiek zle mi sie kojarzy - nie lepiej to wyciac? Pomalowac jeszcze raz? Dopracowac kazdy szczegol?
A najlepiej to zostawic w spokoju...
  
 
Ja też zostawiłbym to w spokoju, ale chłopak młody jest uczy się Zostawmy go w spokoju, to mój rodak lokalny i jak chce tak będzie miał
  
 
No no ma się rozumieć, podobają mi się klasyki ale bardziej od nich małe rajdówki.
  
 
Cytat:
2004-08-10 13:34:56, DEFIN pisze:
No no ma się rozumieć, podobają mi się klasyki ale bardziej od nich małe rajdówki.



ja najbardziej lubie klasyczne rajdowki mimo wszystko z nutka wspolczesnosci - ale tylko w srodku
  
 
Szlifierka kątowa-ciachać, szlifirka kątowa- równać, coś na wiertarke-aby dokładnie wyrównać , młotkiem zabić jakieś górki , polikwidowac wszystkie przejścia i załamania lakieru, szpachlować i szlifować aż do skutku
  
 
A po co wyłamywac szczeble w klapie??Szkoda czasu, energii i wyglad nie jest zachwycajacy. Pozdrawiam
  
 
ja tez sądze ze lepiej bedzie jak sie zostawi szczeble w spokoju !
  
 
skoro nie probowaliscie to nie gadajcie. zadne docinanie nie da takiego efektu bo zeberka lamia sie tak ze ich czesc zawija sie w strone komory silnika i dopiero peka wiec dobrze ulamane nie maja ostrych krawedzi widocznych z zewnatrz, jak ktos lakieruje przy okazji tak jak ja to juz tym bardziej nie ma sie nad czym zastanawiac bo bob sie czyms wyroznia z tlumu bez zadnego kijowego plastiku i biale klosze tez chyba sciagne bo mnie draznic zaczynaja...
  
 
Dzisiaj zabralem sie za wylamywanie zeberek i oczywiscie wylamalem 2 nie te co potrzeba i pol dnia spedzilem na sztukowaniu Ale pgolnie klapa wyglada spoko.
  
 
Ja już je wyłamałem tzn. złapałem kombinerkami na środku szebelka i giołem aż się złamie pozaginałęm do wewnątrz klapy i teraz szlifierka i ładnie podocinać nie będzie żadnych ostrych krawędzi wszystko jest ładnie pozaokrąglane teraz tylko lakier.