Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2004-08-10 00:42:40 Mam pytanie czym można wyłamać te szczeble w klapie? |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-10 00:54:36 palcamy? ![]() |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2004-08-10 00:56:17 Ale którymi górnymi czy dolnymi? |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-10 00:58:35 najlepiej wskazujacy w polaczeniu z kciukiem ![]() |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-08-10 01:07:52 proponuje gorgiem(tym duzym u stopy) ![]() ![]() ![]() |
![]() Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-08-10 09:54:34 Maskekk chodzi ci o złotego malca, z szyberkiem, na rejestracji WI ?
|
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-10 10:56:01 tylko ze przy odlamywaniu zeberek nie zdziw sie jak ci sporo lakieru odprysnie do golej blachy... |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2004-08-10 10:57:17 Auto i tak idzie do malowania
Dzoęki za rady bo nie wiedziałem jak zabardzo to zrobić |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-08-10 11:42:00 A mi sie wydaje, ze to jest rzeźba w gównie... jak juz robic cos takiego to profesjonalenie bo pozniej samochod bedzie wygladal niczym wehikul Agnieszki Bargiel...
Wylamywanie czegokolwiek zle mi sie kojarzy - nie lepiej to wyciac? Pomalowac jeszcze raz? Dopracowac kazdy szczegol? A najlepiej to zostawic w spokoju... |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-10 11:57:39 Ja też zostawiłbym to w spokoju, ale chłopak młody jest uczy się ![]() ![]() |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2004-08-10 13:34:56 No no ma się rozumieć, podobają mi się klasyki ale bardziej od nich małe rajdówki. |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-08-10 16:10:27
ja najbardziej lubie klasyczne rajdowki ![]() ![]() |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-08-10 16:34:36 Szlifierka kątowa-ciachać, szlifirka kątowa- równać, coś na wiertarke-aby dokładnie wyrównać , młotkiem zabić jakieś górki , polikwidowac wszystkie przejścia i załamania lakieru, szpachlować i szlifować aż do skutku |
![]() Agnes1980 Fiat 126p Łódź | 2004-08-10 16:39:51 A po co wyłamywac szczeble w klapie??Szkoda czasu, energii i wyglad nie jest zachwycajacy. Pozdrawiam |
![]() barrys maluszek , audi b4 c ... szczecin-zelechowo | 2004-08-10 16:41:31 ja tez sądze ze lepiej bedzie jak sie zostawi szczeble w spokoju ! |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-10 20:41:17 skoro nie probowaliscie to nie gadajcie. zadne docinanie nie da takiego efektu bo zeberka lamia sie tak ze ich czesc zawija sie w strone komory silnika i dopiero peka wiec dobrze ulamane nie maja ostrych krawedzi widocznych z zewnatrz, jak ktos lakieruje przy okazji tak jak ja to juz tym bardziej nie ma sie nad czym zastanawiac bo bob sie czyms wyroznia z tlumu bez zadnego kijowego plastiku i biale klosze tez chyba sciagne bo mnie draznic zaczynaja... |
![]() Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-08-10 21:07:09 Dzisiaj zabralem sie za wylamywanie zeberek i oczywiscie wylamalem 2 nie te co potrzeba i pol dnia spedzilem na sztukowaniu ![]() ![]() |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2004-08-10 21:20:05 Ja już je wyłamałem tzn. złapałem kombinerkami na środku szebelka i giołem aż się złamie pozaginałęm do wewnątrz klapy i teraz szlifierka i ładnie podocinać nie będzie żadnych ostrych krawędzi wszystko jest ładnie pozaokrąglane teraz tylko lakier. |