Filtr ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam male pytanie Odnosnie BMW 525 5E-34 TD a mianowicie gdzie znajduje sie Filtr Oleju i powietrza i czy ten model samochodu posiada Filtr Pyłkowy ?? Prosze o szybka odpowiedz.
  
 
za każdym razem prosisz o szybka odpowiedź. ja ci jej udzielę. poszukaj sobie tu:
tu znajdziesz wszystkie części
pozdrawiam
  
 
filtr oleju jest po prawej stronie silnika (po prawej stojac z przodu samochodu) mniejwecej w polowie jego dlugosci, w metalowej puszcze odkrecanej na 1 srube z gory.

posiada filtr przeciwy pylkowy i pewnie jest na wysokosci schowka w srodkowej czesci deski rozdzielczej, ale nie jestem pewien



[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-08-15 20:28:58 ]
  
 
dziekuje za odpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie jak wymienic zuzyty akumulator czy mozna w jakis sposob uszkodzic komputer o ile to co jest obok akumulatora to komputer ??? Jak wymienic bezpiecznie akumulator zeby tego nie zniszczyc ??
  
 
zapomnialem spytac co ile trzeba wymienic olej silnikowy co ile km ??
  
 
nie wiem dokaldnie jak wyglada miejsce w ktorym jest akumulator w e34 ani co sie kolo niego znajduje wiec powiem Ci na wszelki wypadek ze najpierw odlacza sie kleme z + a pozniej z - ;]

olej to tak mniejwiecej co 12-15 tkm jesli syntetyczny to mozna co 15 tkm
  
 
Cytat:
najpierw odlacza sie kleme z + a pozniej z - ;]


bzdura! najpierw odpinasz minusową! po to by kręcąc plusową nie spowodować niechcący zwarcia dotykając kluczem masy.
podpina się w odwrotnej kolejności.

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-08-15 22:50:29 ]
  
 
wlasnie jak najpierw odpialem - to radio mi sie zablokowalo a niestety za pozno sie dowiedzialem ze gdybym najpierw odpial + to by sie nie zablokowalo...

zaraz buzdura! cos ie tak podniecasz?;] pwiedz normalnie jak masz inne zdanie...
  
 
w jednej chwili obalasz całą moją dotychczasową wiedzę na temat kolejności odpinania klem w akumulatorze. przez 11 lat uczyli mnie że najpierw odpina się minus a dopiero potem plus. hmmm. bywa i tak że prawdę poznajemy dopiero po wielu latach. a tak na marginesie, to chyba ty sie bardzo podniecasz bo strasznie ci sie literki mieszają.

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-08-15 23:00:11 ]
  
 
11 lat cie uczyli takiej rzeczy??? wspolczuje nauczycielom...
  
 
hehe. jesteś wyszczekany jak na prawdziwego rozpieszczonego nastolatka przystało. szkoda że nie w tych sprawach których dotyczy to forum.
  
 
sorki, może cie uraziłem. jak na dwudziestolatka oczywiscie
  
 
MARCIN_RADOM ma racje - najpierw odłącza się - a potem +. Tak dla ścisłości taką kolejność odłączania akumulatora napisana jest nawet w instrukcji obsługi do E34. Komputera przy wymianie akumulatora nie uszkodzisz. Po zamianie akumulatora silnik może troche nierówno pracować i wystarczy wtedy że po odpaleniu zostawisz go na biegu jałowym przez parę minut a potem się przejedziesz wykorzystując cały zakres obrotów silnika. To powinno spowodować że silnik będzie chodził równo.

PS. Tolo84 - jakie masz radio?
  
 
Cytat:
wystarczy wtedy że po odpaleniu zostawisz go na biegu jałowym przez parę minut a potem się przejedziesz wykorzystując cały zakres obrotów silnika


chodzi o to że komputer musi sobie od nowa wymapować swoją pamięć, która po odpięciu zasilania zanika, to znaczy musi sie nauczyc od nowa jak ma podawać paliwo i w jakich ilosciach. to metoda na zyskanie kilku KM lub na zaoszczędzenia na paliwie.
pozdrawiam