MotoNews.pl
  

Rozpórka w DF

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Temat poryszyłem już na Forum F&F.
Odrazu piszę, że nie stać mnie na klatkę...

Rozpórka w DF

pozdrawiam
  
 
Czytałem temat. sądze zę rozpórka w DF czy w PN nie ma większego sensu. Tam juz jest coś seryjnego co spina podłużnice - poprzeczka zawieszenia. A podłużnice polda są na tyle sztywne że zamontowanie (jakoś) poprzeczki przy kielichach amorków (czyli 15 cm wyżej) nic nowego nie wniesie. Jeśli ktoś chce mieć sztywniejszą budę to niech zacznei od jej obspawania i wzmocnienia. Klatka to kolejny etap.
  
 
no wlasnie z tego co pamuetam co mowil kiler to obspawanie znacznie poprawia sztywnosc nadwozia a niewiele kosztuje
  
 
zgodziłbym się - w PN nie ma takich wielkich wysokich i do niczego nie trzymanych kolumn McPersona jak w FWD.
Rozpórka tylko na górze może coś poprawić ale jak reszta będzie już sztywna a poza tym na moje oko to powinna być rozpórka po przekątnych bo jak się zrobi taki prostokąt (rozrka na dole kielichy i rozpórka na górze) to co go zatrzyma przez koszeniem się w romb ??