Problem z 4E-FE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam corolle 92 1.4 silnik 4E-FE i duży problem:
po uruchomieniu zimnego silnika wszystko jest O.K., ale gdy się zagrzeje to zaczna nim szarpać, po gwałtownym dodaniu gazu jest dziura w gazie i strzały z kolektora dolotowego, silnik potrafi zgasnąć. Nie ma kodów usterek, wumieniłem chyba wszystko co możliwe łącznie z ECU. Pomocy.
  
 
A kopulka z palcem rozdzielacza tez byla wymieniona/
  
 
wymieniłem cały aparat zapłonowy.
  
 
No nie możliwe! Przyjedz do nas to Ci naprawimy
  
 
Dzięki wszystkim ale już sobie poradziłem(po zagrzaniu zatykał się katalizator)
  
 
A jak do tego wniosku doszedłeś ?
Pytam, bo ostatnio auto zmieniło mi się w muła...

Pozdrawiam
Tomek
  
 
po wykręceniu sondy silnik zaczął pracować normalnie,
wcześniej sprawdziłem wszystkie inne podzespoły.
Jeeli silnik jest "mułowaty" winne może być: paliwo,świece,przewody wysokiego nap. , filtr paliwa,katalizator, (o ile nie świeci się kontrolka silnika , bo może to być coś bardziej skomplikowanego )
  
 
niewłaściwie naciągnięty pasek rozżądu,brak podciśnienia w kolektorze dolotowym lub związanych z nim przewodach podciśnienia,filtr powietrza,niskie ciśnienie sprężania.Wybieraj,
stawiałbym na niskie sprężanie -latka lecą