Obrobka gaznika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! przeczytalem artykul na temat "obrobka glowicy i kolktorow" i chcialem sie spytac czy ktos zajmowal sie podobnymi modyfikacjami ale w gazniku. Ostatnio wzialem do obrobki rozpylacze igardziele ktore mialem w szufladzie na zapasie i pozbylem sie nadlewow i takich tam podobnych niedociagniec, ale jak je zalozylem do gaznika to zauwazylem, ze gazniczek tez mozna zmodyfikowac. Ale nie wiem jak dlatego pytam sie czy ktos moze sie tym zajmowal. W Polonezie mam gaznik 34 DCMP 2/250, pod gaznikiem jezst przekladka od ukladu zubozajcego mieszanke typu Olson.
Za wszelkie porady z gory dziekuje!
  
 
No miałem do czynienia z przeróbkami gaźnika, trzeba by na lustro wypolerować gardziele i w ogóle całe przeloty, zaostrzyć i wypolerować wewnętrzne rurki rozpylaczy, zaokrąglić krawędzie spływu przepustnic i takie tam pierdoły. można by jeszcze wymienić dyszę paliwa układy głównego II przelotu na ciutke większą aby przy otwarciu przepustnicy II przelotu wzbogacić nieco mieszankę. i na początek to by było na tyle z tuningu gaźnika
  
 
W naszym Warto Wiedzieć był jeszcze jakiś czas temu artykuł o gaźniku i jego modyfikacjach. Spróbuje zadziałać aby powrócił na miejsce. W końcu to ja byłem autorem
  
 
Bylbym wdzieczn! Aha mam jeszcze jedno pytanie czy nadatek materialu w kanalach w glowicy trzeba zebrac na calej dlugosci kanalow? Bo to by wiazalo sie z wyjeciem prowadnic zaworowych a co za tym idzie powoduje dalsze komplikacje. Takie jak sposob ich osadzenia, frezowanie gniazd zaworowych itp. Dlatego chcialbym wiedziec czy trzeba obrobic kanaly na calej dlugosci?
  
 
Najlepiej byloby zrobic na calej dlugosci. No ale wlasnie wiaze sie to z tym co napisales. Ja nie wyciagalem i zrobilem tyle ile sie da, napewno nie zaszkodzi A np w kanalach wydechowych mialem 1cm purchle KOSZMAR!!!