Podłączenia kostki od wtrysku 2.0 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś zna funkcje wyprowadzeń kostki w L-E Jetronic'u - tej w kabinie, z trzema przewodami(u mnie jest czerwona)? Jeden to pewnie do zapłonu, ale nie chcę eksperymentować. Aha, czy podłączenia przekaźnika podwójnego są takie same jak w L Jetronicu?
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-16 11:03:53 ]
  
 
ile masz pinów na wtyczce kompa?? 35 ma l a chyba 25 le
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-16 11:03:32 ]
  
 
Pisząc zapłon miałem na myśli plus po stacyjce(zdaje się, że to ja pisałem o rozdzielności zapłonu i wtrysku). Co do wersji to mam pewność że jest to L-E Jetronic, komp ma 25 pinów, żółte wtryski, przepływomierz z pięcioma stykami. Co do przekaźnika, to w mojej instalacji go nie ma(po prostu ktoś wywalił go) i pompa pewnie jest podłączona na stałe(bo wydaje mi się, że służy on jedynie do załączania pompy). Choć jest jeden numer, który mnie zastanawia: mianowicie wczoraj kupiłem silnik i wtryski ma żółte, natomiast po pozostałych elementach(przepływomierz, właśnie podwójny przekaźnik) odnoszę wrażenie, a właściwie mam teraz pewność, że to był L jetronic, więc jak on chodził z tymi wtryskami?!!! A chodził na pewno - auto było rozbite. Niestety wiązka została pocięta, a komp został w aucie. A wracając do kostki to nie wydaje mi się, żeby to było złącze do klimy. W L-jetroniku zasilanie podawane jest przez przekaźnik podwójny, a w mojej wiązce (też auto do końca jeździło) kable do przekaźnika były ni podłączone, tylko te dwa(chyba do pompy paliwa) były zwarte. Kostka ta jest koloru czerwonego(czteropolowa, taka jak w instalacji z fiata lub poldka starego typu) i w Argenciewychodzi z wiązki zaraz za przepustem do kabiny(wewnątrz). W kostce są wykorzystane tylko trzy konektorki(samczyki). Wydaje mi się, że poprzez nią układ wtrysku łączy się z instalacją elektryczną auta.
  
 
Aha, na pewno się nie mylę co do wersji, gdyż mam też w garażu kompletną jinstalację z L - Jetronica (tylko do czoraj nie miałem przepływomierza) - ta wersja miała szare wtryski).
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-16 11:03:12 ]
  
 
a Panowie może macie jakieś 2 czerwone kabelki idące razem przy instalce od wtrysku bo ja coś takiego mam i są ucięte w pewnym momencie i niewiem do czego są i gdzie idą??
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-16 11:02:40 ]
  
 
wiązkę i kompa do L ki też mam, a trmostat w tym silniku co kupiłem jest niesprawdzony. Osobiście polecam zakup termostatu od Lancii - sam mam taki założony i doskonale trzyma temperaturę(85 - 95 stopni) niezależnie od temperatury zewnętrznej. Zapłaciłem 68 PLN
  
 
aha, widzę, że masz podane Warszawa - czy mógłbym wpaść któregoś dnia z miernikiem i obejrzeć oraz pomierzyć Twoją instalację?
  
 
to jest możliwe, ale nie znam danych wtrysków, więc się nie będę wypowiadał, ale skoro działało to pewnie jest to możliwe
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-16 11:02:09 ]
  
 
automatic dotarła do Ciebie moja wiadomość wysłana na priva?