| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rw12 MV6 lodz | 2004-09-17 19:15:51 a jaka fura?
jaka sprezyna? moze jestem nie doinformawany ale u mnie w omie B 2.0 16v nie wystepuje zadna sprezyna. za to sa dwie plaskie blaszki ustawione wzdluz przeplywomierza. robert |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-17 22:06:39 |
rw12 MV6 lodz | 2004-09-18 08:56:39 PiotrS:
ostatnio jak czyscilem dolot to mialem w raczkach swych przeplywomierz i nie stwierdzilem w nim zadnej sprezyny. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-18 09:21:43 Nie wiem jak wygląda przepływka w B.
Nikt nie pozwolił mi zdjąć klapki Artykuł tyczy się głównie omy A, lecz zasada działania układów wtrysku jest prawie ta sama. W A jest sprężyna. Spytaj się Prowo, on jedną przepływkę skilował. |
DrA eS ... | 2004-09-18 09:40:22 Nie ma sprezyny |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-09-18 12:23:30 jest sprężyna |
darq LOB MEMBER SENATOR C30SE Warszawa | 2004-09-18 15:06:24 To może podpowiedzmy coniektórym, że najpopularniejsze są dwa rodzaje przepływomierzy:
a) z klapką, mierzą objętość przelatującego powietrza b) z grzanym drucikiem, nowsza konstrukcja, mierzy masę powietrza W C20NE jest z klapką, w nowszych silnikach jest z drucikiem pozdrawiam darq |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-18 15:10:27 No tak jak pisłałem w A jest sprężyna a B jej nie ma.
Jak bym nazwał przepływkę w B masowym, to bylo by dobrze czy źle? |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-09-18 21:52:44 To w nowszych silnikach jest podgrzewane powietrze w przeplywomierzu?Ale bajer.hihi |
darq LOB MEMBER SENATOR C30SE Warszawa | 2004-09-18 23:47:17 heh, w pewnym sensie tak, ale nie o to chodzi |
DrA eS ... | 2004-09-19 00:09:24
I nagle gazior robi pierdut i caly misterny plan pomiaru w pizdu... |
rw12 MV6 lodz | 2004-09-19 08:33:19 jak czyscilem swoj dolot to zrobilem kilka fotek wiec jak ktos chce to moge mu podeslac meilem albo wrzucic na LOBowego ftp'a fotki przeplywomierza w omie B 2.0 16v. |
Stahu LOB WETERAN ![]() MV6 wieś z tramwajami | 2004-09-20 09:06:02
Dodam tylko że druty są dwa, jeden zwie się kompensacyjny drugi pomiarowy. Temperatura przewodu pomiarowego jest o 100 stopni wyzsza od kompensacyjnygo. Prąd przepływający przez drut kompensacyjny jest na tyle mały że się nie nagrzewa. Takie ustrojstwo mierzy objętość, gęstość i temperaturę zasysanego powietrza. ----------------- Stahu |