| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-08-21 18:48:57 Jeżeli caro z fabryczną dwulitrówką, to tylko od fiorda. Masz zdjęcia komory silnika?
Co do chłodzenia - polecam chłodnicę z poldka diesla, ewentualnie walniety układ wskaźnika/przestawiona wskazówka w desce. Porządnie wyregulować. |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-08-21 23:06:54 Specjalistyczny? Znając obecne podejście Zachodu do utrzymywania norm...polecam zostać przy petrygo. Co do regulacji... Hmm... wiesz, taka rzeźba nie jest codziennie spotykana. Może chociaż podaj numery budy i silnika (mogą być bez ostatnich sześciu cyfr) i typ samego silnika. Może Oplarze coś pomogą.. |
Makaveli Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-08-22 10:46:55 Zajrzyj na FSOAK, to jest forum Polonezowskie (m.in.), ale coś mi się wydaje że to jest raczej niemożliwe, aby fabryka wrzuciła... Raczej ktoś wyrzeźbił...
Co do Twoich problemów z zamuleniem samochodu - pełen przegląd/regulacja by mu nie zaszkodziła... Może trzeba świeczki, przewody WN, filtr powietrza, filtr gazu wymienić, ustawić zapłon, wyregulować gaźnik itp... Ja zawsze jak kupuję samochód (oczywiście stare trupy same), to wymieniam wszystko co się da z takich dupereli jak świece, filtry itp, potem pełna regulacja zapłonu, gaźnika i po takich zabiegach samochód jest zupełnie inny, odzyskuje drugą młodość... Takie proste a jakie skuteczne (no oczywiście o ile nie masz padniętego już silnika)... Ps.Jeśli to jest rzeczywiście fabryka z tym silnikiem, to miałbyś niezłego rodzyna.... Uderz do FSOAK, powinni coś wiedzieć na ten temat... |
thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-08-26 02:32:50 O widze ze juz dostales namiary odpowiednie
pozdrawiam |
Ozjasz Warszawa | 2004-08-27 19:29:27
Serdecznie wszystkim dziękuję za rady. Wymienię co się da z dupereli. Cóż faktury przecież nie zeskanuję. Kiedyś Zarząd FSO sobie zafundował kilka takich aut i potem sprzedał w przetargu. Ozjasz |