(127)Kolejne 127 w mojej kolekcji :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie wczoraj wróciłem w nocy z nowa 127 rocznik 1973 przejechałem nia 350km bez zadnych problemów nic nie stuka nic nie skrzypi mechanicznie igła nowe opony itp stan blacharki jednak słaby ale do odbudowy bez zadnych problemów do wymiany przedni pas i dwa przednie blotniki wlasciciel mial podobno nowe z tworzywa ale nie namiejscu i chciał za nie ogromne pieniadze a co najleprze posiada Lpg sama przyjemnosc z jazdy za takie grosze z przegladem ze wszystkim Prawdopodobnie 127 bordo bedzie dawcą czesci
Ps.Jak wyrejstrowac najtanszym kosztem samochód i zeby miałem zniego wszystkie czesci ??
  
 
Najtaniej to w tej chwli isc do skarbowki wypelnic druk PPC1 i po klopocie

Ale bezpieczniejsza metoda byloby wyciac numery nadwozia....wyjac tabliczke znamionowa i pojsc na zlo celem skasowania budy.


W tedy wszytsko co masz w aucie mozesz traktowac jaka czesc zamienna i nikt Ci sie do samochodu nie przyczepi
  
 
Heheheheh....Gratuluje!!!
Jak sie domyslam,kupiles zolte autko Artura.To dobry wybor!!!Artek dbal o nie i nie chlostal Hahaha....Masz w niej moje fotele ;-P Artur zamienil sie ze mna jakies dwa miesiace temu na nie....No i mam od niego spojler przedni!!!
BTW....w jakim stanie jest buda od wisniowej 127??
  
 
el_comando buda w wisniowej jest idealna poza paroma odpryskami szpachli itp zewnatrz ale spód ideał ps.niema nr nadwozia ani tabliczki byla skasowana jedna strona i tu jest problem
  
 
Moje gratulacje.
P.S. Jak buda może nie mieć numerów ani niczego ? Jeździłeś nią na codzień??
  
 
spoko, mojemu ojcu jak w wojsku malucha klepali po dzwonie w 81 roku to jak go sprzedawal w 95 chyba to dopiero sie kapnal ze niema numerow nadwozia bo zaszpachl;owali :-p
  
 
Cytat:
2004-08-24 09:10:26, Hudy05 pisze:
Tak jak w temacie wczoraj wróciłem w nocy z nowa 127 rocznik 1973 przejechałem nia 350km bez zadnych problemów nic nie stuka nic nie skrzypi mechanicznie igła nowe opony itp stan blacharki jednak słaby ale do odbudowy bez zadnych problemów do wymiany przedni pas i dwa przednie blotniki wlasciciel mial podobno nowe z tworzywa ale nie namiejscu i chciał za nie ogromne pieniadze a co najleprze posiada Lpg sama przyjemnosc z jazdy za takie grosze z przegladem ze wszystkim Prawdopodobnie 127 bordo bedzie dawcą czesci
Ps.Jak wyrejstrowac najtanszym kosztem samochód i zeby miałem zniego wszystkie czesci ??



to jest ta z allegro za 1500zł? zolta?
  
 
Cytat:
2004-08-24 09:10:26, Hudy05 pisze:
Tak jak w temacie wczoraj wróciłem w nocy z nowa 127 rocznik 1973 przejechałem nia 350km bez zadnych problemów nic nie stuka nic nie skrzypi mechanicznie igła nowe opony itp stan blacharki jednak słaby ale do odbudowy bez zadnych problemów do wymiany przedni pas i dwa przednie blotniki wlasciciel mial podobno nowe z tworzywa ale nie namiejscu i chciał za nie ogromne pieniadze a co najleprze posiada Lpg sama przyjemnosc z jazdy za takie grosze z przegladem ze wszystkim Prawdopodobnie 127 bordo bedzie dawcą czesci
Ps.Jak wyrejstrowac najtanszym kosztem samochód i zeby miałem zniego wszystkie czesci ??



ile chcesz za tyne boczne szybki z 127 z uszczelkami i rynienkami ( na oknienka)do wycięcia kątówka z budy 127
  
 
Arti te rynienki u mnie sa w kiepskim stanie w tej bordo
  
 
Cytat:
2004-08-24 09:10:26, Hudy05 pisze:
Ps.Jak wyrejstrowac najtanszym kosztem samochód i zeby miałem zniego wszystkie czesci ??




Najlepiej spisz umowe z np:Adamem Mickiewiczem,adres tez sobie wymysl,niby,ze mu go sprzedales,idz normalnie wyrejestruj auto i zglos w pzu.