Wysokie obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam następujący problem z fiestą '97 1.3 silnik Endura.
Podczas jazdy przy dojeździe do skrzyżowania po rozłączeniu sprzęgła silnik pozostaje na wysokich obrotach. Jeśli są małe to i tak wzrastają. Udaje się je zmniejszyć tłumiąc sprzęgłem. Wcześniej gasł silnik, zdiagnozowano silnik krokowy i po próbach czyszczenia wymieniłem na nowy.
Co może być przyczyną moich problemów??
  
 
Czesć
niestety od jakiegos czasu obserwuję u siebie w 1,6 16V z '98 coś podobnego. Np po uruchomieniu potrafi mieć 2500 obr, za jakis czas 2000 (co trwa dluzej) i dopiero po przełączeniu na gaz sytuacja stabiizuje się (powiedzmy, bo obroty jeszcze przez jakis czas falują i nie daje się to wyregulować). Do 2000 obr sam sobie podnosi obroty po wciśnięciu sprzęgła. Co z tym robić

PS. Dodam jeszcze, że silnik ma pewne opóźnienie na gwałtowne naciśnięcie pedału przyspieszenia (zarówno na PB i LPG)

[ wiadomość edytowana przez: Bula dnia 2004-08-22 20:34:19 ]
  
 
Hm, objamy typowe dla silniczka krokowego, ale moze to problem z linka gazu - gdzies sie zacina, albo jest za bardzo naciagnieta, a moze przepustnica zabrudzona? Mysle, ze warto zobaczyc
  
 
Witam
W moim Escorciku był ten sam problem z obrotami ale po przeczyszczeniu silniczka krokowego probolem ustał. Natomiast problem z opuźnioną reakcja gazu jest nadal i nie wiem od czego. Ktos mi kiedyś mówił , że może komputer szfankować, coś tam , że nie wie jaka dawkę dać do komory spalania czy coś takiego.
  
 
Chodzi o ten elektrozawór w zespole przepustnicy?