Pierscionki fakty i mity

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witka ludziska,moja padlinka ma juz 303tys km przebiegu,silniczek jeszcze dziewiczy,wiec jako ze brak kasy na kapitalke moze by tak wymienic choc pierscionki?co niektozy juz sie smiali ze mam pierwszego dieslaw klubie bo oleum bierze i to nie malo.Wiec czy warto babrac sie w wymiane samych pierscieni?wiem ze to tylko polsrodek ale jak nie ma kasy?
  
 
widzisz Alan... po gogolinie, ja tez chcialem wymienic tylko pierscienie, bo myslalem, ze ktorys jest pekniety... ale jak sie potem okazalo nie zdazylem, bo padla pompa i caly silnik... pytalem mechanika czy to mialoby sens i on mi powiedzial, ze moje pierscienie byly cale, (mam je w domu) wiec ich wymiana by duzo nie pomogla, bo co z tego ze je wymienie, jak sa luzy na wszystkich zuzytych panewkach, wszystkie uszczelniacze zaworow sa twarde jak nakretki a powinny byc miekkie, zawory wypalone, itp. itd... moze sie okazac, ze wymienisz i nie odczujesz wogole efektu...
no bo jak np, na wale na glownej panewce masz juz wytarte 0,02mm to juz jest na 1szy szlif i przy takim luzie (a taki napewno juz masz przy tym przebiegu) silnik nie trzyma cisnienia oleju (tak mi powiedzial ten moj, jak kupilem pierwszy przeszlifowany juz fabrycznie wal...)
wiec same pierscionki moga nie dac zadnego efektu, albo bedzie bral z pol litra oleju mniej...
  
 
Ja jestem po wymianie samych pierscionkow i auto jezdzi gorzej niz wczesniej!! Ale mniej pali za to.
  
 
0,5 litra na kazdy gar? kuzwa trzeba zbierac kasiorke na kapitale
  
 
Mi pali mniej benzyny Oleju nigdy nie bral
  
 
to uwazaj jak bedziesz wal korbowy kupowal, bo wiele jest przeszlifowanych fabrycznie i czasem z 10 8 jest do wyrzucenia (tzn szlifu) wiec uwazaj przy kupnie, najlepiej zeby przy tobie pomierzyli (jak sie znaja)...
  
 
jak bederobil kapitalke to na swoich tailach
  
 
Ja niewiem jak to jest, ludzie jeżdżą dwusuwami leją cały czas olej i też żyją!! Ale w sumie jak masz się brać za robienie silniczka to już bym poczekał i zrobił to pożądnie żeby przejechał następne 300tys!!!
  
 
wiesz Alan, moze juz nie bedziesz mial czego szlifowac, bo robi sie 4 szlify na glownych panewkach i 3 na korbowodowych (a moze na odwrot?)