MotoNews.pl
10 Zapalal i nagle nie zapala -nowy uzytkownik prosba o pomoc (57709/45) - PT
  

Zapalal i nagle nie zapala -nowy uzytkownik prosba o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich mam eskorta 1.4 kat rocznik 92 .mam go 5 dni
muj problem -zapalal normalnie okolo 15 razy lecz po zgaszeniu silnika l odczekaniu 30 minut niechce odpalic;( po wzieciu na pych biedak odpalil(podobno niemozna- nie wiem nowy uzykownik)
i to samo odpala i po kturyms raziE juz nie chce - teraz juz nawet na pycha nie che odpalic;( mam jechac na wczasy i boje sie ze nie wruce .........zalozona nowa instalacja gazowa komputer-gaz raczejnie ma tu nic wspulnego poniewaz dzialo sie to tez na paliwie
ako nowe..silnk suchy ...wiltr powietrza nowy podobno pomy paliwowej nie slychac ??? przy odpalaniu ?ako odlanczalem i nic nie dalo ...... nie mam pojecia o jest przyczyna......dziki za jakakolwieg pomoc...
  
 
Witam, jezeli po przekreceniu kluczyka przed zapłonem nie słyszysz pompy (a jest to w miare głosny odgłos 2 sek) moze to byc walniety przekaznik, skrzynka z bezp. albo pompa. Ja mam to samo normlanie jezdzi ale nie raz nie chce odpalic i wtedy nie słysze pompy. Jezeli bedziesz miał taki objaw jeszcze raz to sprubuj dostac sie do skrzynki bezpiecznikow i tam na gorze powinna byc taka zielona kostka wyciagnij ja zdejmij obudowe wsac i recznie przełacz włacznik. U mnie to działało, ale nie mogłem zlokalizowac usterki co jest przycyzna tego. I teraz moj biedny samochodzik stoi na warsztacie .
  
 
Jak ja miałem takie objawy to była wina jakiegoś czujnika od iskry który znajdował się w bloku przy kole zamachowym z przodu patrząc na silnik tak przy rozruszniku i dochodziły tam kabelki okzało się że zasniedziała wtyczka po przeczyszczeniu jest ok a tak to na 5 odpaleń 2 razy nie palił według zachcianek.
  
 
To chyba jest czujnik obrotow walu korbowego?
  
 
Jak nie słychać pompy paliwa to jeszcze może być czunik ederzeniowy, czasem lubi wyskoczyć. Wystarczy go wcisnąć spowrotem, jest po stronie kierowcy przy lewej nodze za taką plastikową zaślepką . Słysząłem też że w escortach jest problem z rozrusznikiem gdyż znajduje się blisko kolektora wydechowegi i jak się nagrzeje to nie chce kręcić, trzeba poczekć aż ostygnie.
  
 
Cytat:
2004-07-31 16:33:15, daz pisze:
..... Słysząłem też że w escortach jest problem z rozrusznikiem gdyż znajduje się blisko kolektora wydechowegi i jak się nagrzeje to nie chce kręcić, trzeba poczekć aż ostygnie.


Faktycznie tak jest ale co jest grane w nimi jak to wyeliminować?
U mnie jest tak i jak jadę gdzieś dalej to z dusza na ramieniu albo staję gdzieś z górki i wtedy na "pych"
Ale to to powód że jak sie rozgrzeje to coś sie w nim sypie ??

  
 
Moze byc to kwestja rozrusznika a dokladniej zawieszanie sie elektromagnesu. Ja wstawilem 2gi elektromagnes i pomoglo mi niby. wczesniej odpalal 80 razy na 100 a teraz 95 na 100. na dniach zmieniam caly rozrusznik na "pewny". zoabczymy.
  
 
Cholewcia, mi nie odpala 50/50 Czas wymieniac rozrusznik?
Cytat:
2004-08-07 11:47:18, Al13n pisze:
Moze byc to kwestja rozrusznika a dokladniej zawieszanie sie elektromagnesu. Ja wstawilem 2gi elektromagnes i pomoglo mi niby. wczesniej odpalal 80 razy na 100 a teraz 95 na 100. na dniach zmieniam caly rozrusznik na "pewny". zoabczymy.



[ wiadomość edytowana przez: PLASER dnia 2004-08-23 23:21:58 ]
  
 
TO E S S I C L U B
Nie wiem jak Ci pomoc
  
 
Cytat:
2004-08-23 17:49:36, ZieleTDH pisze:
TO E S S I C L U B
Nie wiem jak Ci pomoc



Witam tak w ogóle
Trochę mi się komputer zbiesił i debiut na forum wypadł arcyciekawie

Mam Eskorcika (kombiak 91r) od czerwca, zrobiłem 8000 km i... coraz bardziej mi się podoba padlina jedna

Jak na razie nie miałem z nim problemów poza elektryką (trzeba było przelutować parę styków). Teraz doszedł rozrusznik nie kręcący przy ciepłym silniku (wymiana czy regeneracja?). No i zawieszenie coś wali - ale to efekt jazdy po leśnych duktach i polnych drogach. Nawiasem - na polach mniejsze są dziury niż na ulicach Gdańska Czy jest jakiś prosty sposób na podniesienie zawieszenia? Bo wszystkie garby moje przy obciążeniu 4 osób bez ładunku... A jak mam 5 + cokolwiek na pace = szorowanie na najmniejszym garbie...

Pozdrawiam
PLASER
  
 
Cytat:
Witam tak w ogóle
Trochę mi się komputer zbiesił i debiut na forum wypadł arcyciekawie

Mam Eskorcika (kombiak 91r) od czerwca, zrobiłem 8000 km i... coraz bardziej mi się podoba padlina jedna

Jak na razie nie miałem z nim problemów poza elektryką (trzeba było przelutować parę styków). Teraz doszedł rozrusznik nie kręcący przy ciepłym silniku (wymiana czy regeneracja?). No i zawieszenie coś wali - ale to efekt jazdy po leśnych duktach i polnych drogach. Nawiasem - na polach mniejsze są dziury niż na ulicach Gdańska Czy jest jakiś prosty sposób na podniesienie zawieszenia? Bo wszystkie garby moje przy obciążeniu 4 osób bez ładunku... A jak mam 5 + cokolwiek na pace = szorowanie na najmniejszym garbie...

Pozdrawiam
PLASER


Po 1 primo witam w klubie z pomorza - licze na to ze zobaczymy sie na jakims spocie.
Po 2 secundo nie ESKORT tylko ESCORT.
Po 3 tercio to z zawieszeniem w Essich kazdy ma problem - generalnie wymiana sprezyn pomaga a jesli chodzi o te to na forum jest wiele watkow na ten temat ... tylko czytac. Ja sam wlasnie jestem w trakcie kupowania nowych.
  
 
No tak a ja was zaskoczę. Jeśli odgadniecie co dolega mojemu Essiemu to stawiam piwo.
Więc tak Jak sobie jeżdzę i silnik sie nagrzeje i próbuję zapalic na benzynie po krótkim postoju to jest ok. Ale jak postoi 40 min. po długiej jezdzie, to na benzynie nie moge odpalić. Wtedy przełączam na gaz i odpala za pierwszym kręceniem. Jak to wyjaśnić??
  
 
Ja postaram sie to wyjasnic, jak tylko uzupelnisz profil Dobrze by bylo wiedziec, jaki masz silnik.
  
 
Cytat:
2004-08-23 23:57:20, NoSeK pisze:

Po 1 primo witam w klubie z pomorza - licze na to ze zobaczymy sie na jakims spocie.
Po 2 secundo nie ESKORT tylko ESCORT.
Po 3 tercio to z zawieszeniem w Essich kazdy ma problem - generalnie wymiana sprezyn pomaga a jesli chodzi o te to na forum jest wiele watkow na ten temat ... tylko czytac. Ja sam wlasnie jestem w trakcie kupowania nowych.



Na pierwsze primo odpowiadam: zapewne, samochodzik wciąga
Na drugie secundo: mea culpa - to do opisu (już poprawiony), ale "Eskorcik" musi być przez "K", bo "escorcik" mi nie leży
Na 3 tercio odpowiadam - doczytałem sobie i liczę kasę, albo dokupię jakąś terenówkę

Pozdrawiam
PLASER
  
 
Cytat:
Ja postaram sie to wyjasnic, jak tylko uzupelnisz profil Dobrze by bylo wiedziec, jaki masz silnik.



hmmmmm
Silnik - a w którym miejscu to sprawdzić


W profilu chyba już to miałem wpisane 1.4 benzyna, niezagazowana, ale już chyba niedługo
Nawiasem - rozgryźć to forum i jego działanie z poziomu motonews.pl to sztuka

Pozdrawiam
PLASER