Kontrolka diagnostyki silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w moim espero podczas jazdy na gazie,przewaznie w trasie przy predkosci ponad 100km/h zapala sie kontrolka diagnostyki silnika.Raz gasnie po krotkim czasie a innym razem zapala sie na dluzej.Slyszalem ze to normalne gdy sam. zasilany jest gazem.Czy w waszych sam. tez to wystepuje.
  
 
W wielu zagazowanych Esperakach to występuje (błąd EGR).

Po szczegóły zapraszam do wyszukiwarki.
  
 
Stwierdzone bonad wszlką wątpliwość ze występowanie błedu 32 (egr) i 44 (niski sygnał z sondy) jest winą źlej emulacji sondy na LPG
  
 
U mnie po zagazowaniu również świeciło.

Pojechałem do gazownika mówił, że tak czasami jest.

Po tygodniu, może 2tygodniach (nie pamiętam) pojechałem żeby wyregulować, bo słaby na gassie.
Gazownik coś poprzestawiał na parametrach w laptopie i od tamtej pory już nie świeci.

Wniosek: ŹLE wyregulowany gaz.
  
 
U mnie bylo podobnie.
Kontrolka zapalila sie po roku od założenia instalacji.
Jeżdzilem tak kilka miesięcy zapalala sie i gasła na zmianę.
Po wyregulowaniu gazu nie zapala się.
  
 
Ja tak miałem i na benzynie i na gazie. Wymieniłem lambdę i jest ok, powiedziano mi że tamta, też niedawno wymieniona, miała zły zakres.
Pozdrawiam
Raff
  
 
Jest to wina nie zlej emulacji wtryskow ale sondy. Trzeba w naszym przypadku ustawic sygnal prostokątny i emulacje na ok 0,3V.
  
 
dziekuje wszystkim za odpowiedz.pozdrawiam.
  
 
a u mnie po wymianie filtra gazu juz sie nie pali