Lambda ma napiecie 5V-kto mi pomoze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto moze wiedziec co jest nei tak z lambda ze gdy jest podpieta wskazuje 5 V skoro norma to 0-1V.Czy jest mozliwe aby ktos kiedys pomylil jakies kable i jakie?
  
 
W wszystkich Essich są lambdy tzw. ogrzewane, 4przewodowe. Możliwe, że natąpiło wewnętrze zwarcie elementu grzejnego z czujnikiem.
  
 
Mozliwe, ze ktos jak zmienial lambde to kupil nie te. Powinna byc 0-1V, ale sa takze (do innych wtryskow) 0-5V. Wtedy komp na pewno nie bedzie dobrze pracowal.
  
 
Ze schematu wynika, że możliwe jest uwalenie masy sygnałowej w lambdzie. Ale to tylko moje przypuszczenia.
  
 
Lambda jest dobra na 100%
  
 
Ja przypuszczam ze jest gdzies zwarcie i ma to zwiazek i z napieciem lambdy oraz pompy paliwa gdyz rano kiedy byla chlodna noc pompa sie nie odzywa a auto nei odpala,wystarczy kilka godzin slonca i pompa wraca do normy.Wydaje mi sie ze cos jest gdzies z jakimis kablami.
  
 
Cytat:
2004-09-04 17:16:49, mixer99 pisze:
Lambda jest dobra na 100%



A skad to wiesz, skoro pokazuje zle napiecie?
  
 
jest dobra bo jest nowa a po drugei byla sprawdzana w takim samym escorcie
  
 
No cóż... jeśli tak twierdzisz...

W każdym razie tester lambdy do samodzielnego wykonania tutaj, powinien pomóc.

A i tak proponuję zczytanie kodów błędu EEC.
  
 
To ja jeszcze takie pytanie - czy to napiecie sie zmienia, czy jest stale - tzn ciagle 5V bez zadnych wahan?
  
 
Waha sie okolo 5 V
  
 
No to jeszcze jedno - te wahania sa o ile mV? Od 0 do 5, czy powiedzmy 4,5 - 5 ??

Tylko zastanawia mnie jedno, jezeli by to bylo zwarcie, to gdzie do cholery robi sie potencjal 4V?
  
 
Waha sie wlasnei w granicach 4,5-5
Mnei sie wydaje ze jest jakies zwarcie i kojarze tez z tym ranne zapalanie
  
 
Mozliwe tez ze kiedys ktos poj.... jakies kable bo ze stara lambda napewno sie ktos bawil.
  
 
A względem czego mierzysz? Bo przy sondach mających wyprowadzenie masy należy mierzyć właśnie do tej masy (musisz znaleźć masę sondy, nie grzałki), pomiary do masy ogólnej mogą dać właśnie fałszywe odczyty ponieważ "masa" sondy czasami dochodzi tylko do komutera i nie ma nic wspólnego z rzeczywistą masą pojazdu.
  
 
Byla mierzona przy masie sondy
  
 




Punkt 2.8 - Heated Oxygene Sensor test. Rysunek nr 8. Przewody 37-40 to grzałka, a 29-49 to wyjście lambdy.
  
 
okazalo sie ze komputer byl zepsuty))) jzu jest ok
  
 
Cytat:
2004-09-06 18:21:22, mixer99 pisze:
okazalo sie ze komputer byl zepsuty))) jzu jest ok



Co ? wymienili Ci czy naprawili ?

Pozdr
  
 
naprawili!!!!!