| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-08-23 22:16:17 Co jak co - sprawdzać pływak. Jak jechaliśmy w kolumnie to skończył mi sie LPG. Zacząłem jechać na benzynie - samochód nie chciał isc, zalewał sie. Jechałem w pozycji - no fuel co jakis czas pstrykając włacznikiem aby dopompować troche paliwa. Jak wjechaliśmy do Norblina to dr Przemek poratował mnie zapasowym pływakiem i dokonałem wymiany. Obie komory miał dziurawe. Ale zrobiło mi sie ciepło jak zobaczyłem jak na gorący silnik wylewa sie paliwo znad gaźnika... całe szczęscie że wydech w poldku jest po drugiej stronie... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-08-23 22:47:23 Po pierwsze gaźnik Poloneza projektowano,gdy jeszcze nikomu nie śniły się instalacje LPG.
Po drugie przecieranie wynika najczęściej z niewłaściwego ustawienia skoku pływaka.Dobrze jest,jeżdżąc na LPG ustawić o milimetr mniejszy skok. Nie cynujcie pływaka - zwiększa to jego masę,więc zmienia działanie układu. A poza tym wszystkim,trzeba czasem zajrzeć w gaźniczek,dla świętego spokoju. To,że mata jest gówniana to się zgadzam |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-08-23 22:50:05 Polonezcaro - wyrazy współczucia btw: i dopiszę kolejny + na poczet GLI |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-08-23 22:59:26 Road. Miałeś GLI? Ja miałem. Uważam że abimexy są fajniejsze. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-08-23 23:01:06 kolego polonezcaro, plywak przetarł Ci sie z nieprawidlowego jego ustawienia, tak jak mowia gazownicy i kaovietz, na gazie ustawiac pływak o milimetr wyzej...
a ja mam takie pytanie, co bylo przyczyna zapalenia sie tego samochodu? |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-08-23 23:05:45
No nie wiem, jak kupowałem Poldzia, to właściciel lojalnie mnie przed tym uprzedził, że co pół roku będzie trzeba się bawić z tym pływakiem i... miał racje.... Nie znałem patentu z ustawieniem go 1mm wyżej... Ps.A od ilu lat masz gaz? Mi chodziło właśnie o to że na LPG się przeciera.... |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-23 23:16:09 Przez pol roku jezdzilem jednoczesnie GLE i GLI z 96r (ojca firmowe auto). Jedyne co mi sie podobalo w GLI to elastycznosc przy niskich obrotach jednak powyzej 4000 to GLE objezdza Abimexa. A poza tym wole wydac na aparat zaplonowy 180 zl zamiast na modul 400, 30 zl na mechaniczna pompe a nie 500 na elektryczna i raz na 150 000 km wyczyscic i zrobic remont gaznika za 100 zl zamiast kupowac czesci do wtryskiwacza lub wymieniac padniete czujniki.
OLO w GLE naprawde nie trzeba ustawiac zaplonu dwa razy dziennie A co do cynowania plywaka - ten patent zastosowal u mnie gaznikowiec wiec chyba wiedzial co robi [ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-08-23 23:17:48 ] |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-08-23 23:22:53
Chyba jedno zero (przy przebiegu) dopisałeś za dużo, nie żebym się czepiał, ale jak już drążymy temat... |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-08-23 23:25:57 nie ma jak abimexik |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-08-23 23:26:51
zależy jeszcze na jakie GLI bosch czy abimex |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-23 23:28:33
He he nie pomylilem sie |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-08-23 23:31:24
I zmienić uszczelkę pod głowicą... Gratis.
Patrz wyzej Jedyne co mnie zawiodło w GLI to moduł. Jedyna naprawa przez 2 lata jeźdzenia. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-23 23:35:52
No coż [ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-08-23 23:36:25 ] |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-08-23 23:41:06 Spoko. Gosć jest naprawde dobry. Ale wypadki sie zdarzają. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-24 00:30:26 no z ta mata to nie jestem pewien,
mialem kiedys 1,6 SLE i zapalilo sie przy gazniku mata, spalilo sie troszke pierdolek, nastepny pozar w tym samym miejscu ale juz bez maty skonczyl sie spaleniem wszystkich plastikow wraz z lakierem na masce ale w SLE chyba byla inna ta mata bo zadnego filcu nie bylo, a w caro juz jest w caro wydarlem wygluszenia scianki grodziowej i chyba zdejme tez wygluszenie, poniewaz powloka plastikowa jest stopiona (od wysokiej temp w komorze silnika?? ) tak wiec wystaje filc i cholera wie co temu rupieciowi odbije wygluszenie maski jak juz ktos potrzebuje proponuje wykonac z koca gasniczego |