Pomocy z lpg w polonezie caro+ 1.6gli 97 bosh

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie sprawa wyglada tak przestal prawie jezdzic na gazie ale po wymianie filterka z gazu wszystko wrócilo do normy ,prawie bo po tej wymiance wzrosly mi bardzo obroty i niewiem jak je zmniejszyc
aha chcę dodac ze insta;lka ma swojego kompa i jest silniczek krokowy do instalki a na reduktorze jest tylko jedna srubka i kręcenie nią nie daje zadnego efektu tz. jest wkręcona na maksa a jak ją odkręce to zaczyna wylatywac gaz

pomocy jak to wyregulowac
  
 
panowie widzę ze nie macie pojęcia wiec powiam wam coś juz nie potrzebuje waszej pomocy z moim problemem bo rozwiązał sie sam po właczeniu i wyłaczeniu autka kilka razy komp z instalki sam sie nauczył ile ma byc na wolnych obrotach i wrócilo wszystko do normy
ale i tak dziekuje za dobre checi i zagladanie na mój post
  
 
po pierwsze to nie komp LPG sie nauczył bo on to głupie bydle jest i nic sie nieuczy tylko ECU ci ustaliło odpowienie wartości dla danego składu mieszanki po wymienie filterka...

Po drugie kręcenie sobie od tak tą sróbką na reduktorze to bardzo konkretne zmienianie parametrów wolnych obrotów i składu miesznaki jak sobie od tak kręcisz to cieżko to widzie i twój katalizator że się obroty niezmieniają to niedziwota od obrotów jest silniczek krokowy i ECU a nie śrobka parownika ona jest wyłacznie do składu miesznaki wolnych obrotów ..

Przykrości wynikające z błedengo ustawienia tego składu mogą byc takie że np przestanie ci zapalać na PB przy zimnym silniku bo ECU nauczy się głupot na wolnych a BOSH ma ku temu wyjatkowe skłonności pomaga odciecie zasilania pamieci przy gaszeniu...

radzie jechać na analizator ustawić sklad mieszanki i raczje niekręcić sobie ta śrubką z nudów...