Wspomaganie w samrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos już miał z czymś takim do czynienia?
Nie wiem jak jest w 110 - czy tam jest wspomaganie i czy możnaby to przerzucić do samary
Bo myślę o tym i na razie poza tajlami z Poldka nic nie wymyśliłem...
  
 
Z tego co mi wiadomo w 110 nie ma wspomagania, przynajmniej w tych sprzedawanych w Polsce i nie ma mozliwości zamówienia wersji ze wspomaganiem.
  
 
Yaroo, pomyśl na jakimś servem z kadeta. bo układ kierowniczy jest w zasadzie ten sam. może podejść też z pierwszej astry.

  
 
Czy ktoś już to robił?? Może macie jakieś konkretne rozwiązania na zamontowanie tego ustrojstwa?? Czy ktoś już z tym jeździ?? Jeśli tak to jak to się sprawdza w praktyce.
Będę wdzięczny za każda, choć cząstkową odpowiedz.

  
 
Panowie chyba nie chcecie ze mnie zrobić królika doświadczalnego?? Ja nie czyje się na siłach podjąć się takiej czynności, bez uprzedniego obejrzenia, choć kilku zdjęć!! Może ktoś z was spotkał się z opisem podobnej ?modernizacji? na jakiejś stronce??
  
 
Qcze jest montowane wspomaganie w serii 110 ,tylko niewiem czy nie w tych dluzszych wersjach dostepnych tylko w Rosji ,ostatnio na jakiejs stronce wyczytalem
  
 
Naturalnie czytałem ze można założyć tylko cena jest chyba bliska 3000zł !!!!!!!!! Wiec ja już bym woła za ta forsę klimę ;/bo bez wspomaganie też krece jedna reką., Ponadto ono jest elektryczne a u mnie elektryka jest dość słaba.
  
 
Dzisiaj nie miałem za dużo czasu na samochód, ale postanowiłem popatrzeć gdzie można by zamontować wspomaganie, naturalnie na razie czystko hipotetycznie. Otwieram maskę i już mój ogromny (tradycyjnie) entuzjazm spadł poniżej skali??? Problem polega na tym, że nie mogłem znaleźć żadnego miejsca z jakimś mocowaniem przewidzianym na wspomaganie. Czytałem ze można robić, jakieś podkładki pod poduszkę, ale ja chyba bym się na to nie odważył, bo nigdy tego nie robiłem a ponadto nie czuje się na siłach nie mówiąc już o tym, że nie mam gdzie tego zrobić. To niestety nie jest jedyny problem, w110tkach pasek jest nakryty taka plastykowa blenda, która ewentualnie można by zdjąć, ale coś mi się nie widzi, bo tam już jest tak ciasno (jest tam jeszcze pasek od alternatora), że upchniecie jeszcze jakiegoś paska może być prawdziwa sztuką cyrkową. Przyznaje się bez bicia, że nie bardzo się na tym znam, ale nawet gdybym wymyślił jakąś, powiecmy ?podstawkę? to problemem jest napięcie samego paska od wspomagania.
Nie mowie ze to jest nie możliwe, ale z pewnością baaaardzo trudne, chyba pomyśle jednak o wspomaganiu elektrycznym???
P.S Chętnie bym wam to pokazał na fotach, ale nie mam cyfry. Mam nadzieje, że wyraziłem się na tyle jasno, iż zostałem względnie zrozumiany.



Naturalnie czekam na jakieś sugestie????.
  
 
Witam! Ostatnio przeglądałem homologację rajdową do Samary 1.5 i jest w niej ewolucja typu w której homologowano wspomaganie właśnie. Jest inna przekładnia praz pompa wspomagania. Niestety nie dogrzebałem się nigdzie zdjęć jak to jest zamontowane, bo są same części na zdjęciach, ale widac można to dostać. Lady 110, 111 i 112 mają wspomaganie u ruskich (tylko te bogatsze wersje) a przekładnia jest taka sama więc kwestia dorwania takowej tylko - najpewniej gdzieś u nich. Powodzenia życze.