MotoNews.pl
  

Objawy szykującego się remontu silnika ....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hym, no właśnie może by tak złożyć wszystko do kupy... po czym poznać że silnik wymaga remontu.

Wg. mnie jeżeli jest siwy lub czarny dym to znaczy, że poszła uszczelka ewentualnie uszczelniacze zaworow, pierścienie ... co jeszcze.
  
 
Jeśli silnik bierze więcej niż 0,5 litra oleju na 1000km to prawdopodobnie pierścionki klasyfikują sie do wymiany.

Jeśli bierze mniej to najpier trzeba wymienić uszczelniacze zaworów i sprawdzić uszczelkę pod głowicą.

Najprostszym i najskuteczniejszym sposobie na sprawdzenie czy silnik klasyfikuje się do remontu, to sprawdzić kompresję na wszystkich cylindrach.
  
 
to prawda .siwy lub czarny dym do tego zapach palonego oleju oznacza chyba tylko jedno.USZCZELKA POD GLOWICA lub uszczelniacze zaworow