Pompa wspomagania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pompa wspomagania jest głośna na niskich obrotach . wspomaganie kierownicy działa.Mam takie pytanie czy ona jest rozbieralna może da się ją naprawić?
  
 
Jest nierozbieralna niestety.
  
 
ja sie podczepie pod watek..bo mam podobny problem w reni..wspomaganie dziala..ale jest glosne..skrecanie kierownica jest okupione buczeniem..pytanie czy to koniecznie musi byc walnieta pompa czy np zly naciag paska?? dodam ze nie wystepuje to zawsze ale dosc czesto..no i oczywiscie tylko przy ruchach kierownica
  
 
Cytat:
2004-08-31 16:42:23, -JACO- pisze:
Jest nierozbieralna niestety.




ZONK

Nie tylko da się rozebrać, ale nawet posklejac i wymienić łożyska. Wiem, bo to uczyniłem oszczędzając kilkaset złociszy. Gdzieś w archiwum to będzie.
  
 
Poprostu trzeba wymienic plyn i nie bedzie wyła
  
 
Cytat:
2004-08-31 21:07:47, SPERmOjadEk pisze:
Cytat:
2004-08-31 16:42:23, -JACO- pisze:
Jest nierozbieralna niestety.




ZONK

Nie tylko da się rozebrać, ale nawet posklejac i wymienić łożyska. Wiem, bo to uczyniłem oszczędzając kilkaset złociszy. Gdzieś w archiwum to będzie.



Siakieś nowe FRUGO

Polak to jednak potrafii, mój wujek ostatnio rozłożył i naprawił pompę paliwa (też podobno nie rozbieralna)
  
 
pompe paliwa to i ja naprawiłem i zdecydowanie jest rozbieralna
  
 
pompa paliwa rozbieralna?? nawet jak sie stopi?? qrde to po co nowa kupowalem
  
 
Cytat:
2004-08-31 20:26:17, qbaj pisze:
dodam ze nie wystepuje to zawsze ale dosc czesto..no i oczywiscie tylko przy ruchach kierownica



Też to mam. Zwykle jak auto postoi kilka godzin, odpalę, skręcam i słyszę ziiiiiii... ale po 2-3 skręceniach kierownicą ustępuje. Aha... jak nie skręcam to też chwilę po odpaleniu ładnie zgrzyta, ale po kilku sekundach ustępuje. Olewam to póki co.
  
 
Cytat:
2004-08-31 22:39:44, koza0007 pisze:
Poprostu trzeba wymienic plyn i nie bedzie wyła


U mnie również trochu wyje jak skręcam w prawo, a w lewo to mniej. Więc mam kilka pytań:
1. A czy ktoś już wymieniał płyn? Tzn. tam jest chyba olej do przekładni automatycznych.
2. Czy wymiana jest prosta, tzn. czy jest tam jakiś korek spustowy?
3. Czy po wymianie jakoś należy odpowietrzyć uklad?

Dziękuję za ewentualne wskazówki.
  
 
przy skręcaniu na maksa przekładnia popuszcza ciśnienie oleju przez specjalne zaworki, stąd słychać taki lekki świst, skrzypienie czy jak to nazwać

Olej d skrzyń automatycznych, tzw ATF (Automatic Transmission Fluid) - zdaje się dexron II lub III, ale sprawdź- jest napisane w instrukcji
Nie ma korka spustowego, wymieniasz odłączając jeden z przewodów idących do zbiornika płynu
odpowietrzanie - gdzieś czytałem, że trzeba pokręcić kilka razy kierownicą od oporu do oporu i sięsamo odpowietrzy
  
 
A więc wszystko jasne