Które kable WN?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Ostatnio moje auto zaczelo strzelac na gazie. Dzisiaj kupilem do swojej Vectry B 2.0 16v (X20XEV) świece NGK V-Line 23, teraz tylko kable WN.
Moge miec takie:
1. Janmor 90zł
2. BOSCH 90zł
3. POWER TEC 90zł
4. SANTECH 80zł

Ktore z nich beda najlepsze wg Was? Moze uzywacie ktores z nich i mozecie podzielic sie opiniami o nich.

Pozdrawiam
MAciej
  
 
ja jezdze teraz na santech-ach i nie mam żednych problemów jak na razie a juz minal ponad rok czasu
  
 
dobra, to kupuje BOSCHe, moze nic nie wybuchnie
  
 
Pytanko troche z innej beczki - jaka instalke masz w swojej vectrze. Zastanawiam sie nad kupnem takiego autka ale nie wiem jakie tam sa kolektory i slyszalam poza tym, ze jesli chodzi o ECOTEC to lepiej nie ryzykowac z instalka I i II generacji. Jak wyglada sprawa z silnikami w vectrach B i ich gazownaiem?
  
 
mam Vectre B 2.0 16v, kupilem niestety od razu z instalacją, instalka jakas prosta, chyba II generacja, generazlnei nie ma problemow poza tymi strzalami, ale pewnie koles nigdy kabli i swiec nie zmienial. Jutro odbieram moje BOSCHei zobazy,y jak bedzie dzialac. Oglolnie autko fajne. Polecam
  
 
Kable i świece raczej nie są bezpośrednio przyczyną strzałów,

Co do kabli to ja kupuje BOUGIKORD (francuskie ale również produkowane w polsce) http://www.gg.com.pl To nie są żadne silikony w środku mają nawinięty drucik i są rewelacyjne. Bosche też mogą być dobre ale tylko te z najwyższej półki poza tym są również podróby.
Kiedyś nie wiem co mnie podkusiło kupiłem champion i po 3 miesiącach je wywaliłem - pełna dyskoteka pod maską.

Co do świec to muszą być czyste w środku bez osadów.
Fakt jak mają trochę przejechane to lepiej wymienić, dosyć dobrze sprawują się polskie iskry do gazu.

Sprawdź sobie ciśnienie na cylindrach, poza tym nie napisałeś w jakim momencie następują strzały,
Pszy rozruchu, przy nagłym naciśnięciu pedału gazu itp..

  
 
Strzela jak dodam gwałtownie gazu, np mam obroty silnika w granicy 1200rpm dodam gazu, ostatnio nawet przy ruszaniu mi strzelil, przy rozruchu nigdy.
  
 

W silnikach gaźnikowych tak się zdaża jak zapłon jest zbyt póśny i silnik jeszcze się nie zagrzał. (jak miałem pokrywę filtra od PN to aż mi cały deklik odgieło że się niedomykała.

Ale ty masz wtrysk i powodem może być zbyt uboga mieszanka.

Jest jeszcze jeden powód otóż są komputerki do gazu do których podłącza się czujnik położenia przepustnicy, działa to tak że jak dodasz lekko gazu to sterownik celowo odwiera więcej silnik krokowy w celu wzbogacenia mieszanki. niektóre tego nie mają i mieszanka nie wzbogaca się przez dodanie gazu co z kolei może powodować strzały

Sprawdź dzy masz taką obcję w swoim sterowniczku, jak nie masz to było by dobrze taki komp założyć (mają taką funkcję to np. Les 98 i 97 z LANDI).

Ta obxja wydaje mi się najbardziej prawdopodobna.


Kiedyś była u mnie skoda felicja na ftrysku z całkowicie rozwalonym już filtrem powietrza, po prostu mieszanka była za uboga a sterownik od gazu nie brał pod uwagę otwagcia przepustnicy.


  
 
Kabelki i świece założone, triche pojeżdziłem i jak narazie dobrze Kable BOSCHA mają dłuższe "fajki" i na poczatku myslalem ze nie wlozylem ich do konca, ale tak ma byc. Chyba wiem dlaczego po wymianie uszczelki zaczal strzelac. Okazalo sie ze swieca nr4 jest cala w oleju, rowniez "fajka" od kabla miala olej w srodku, poza tym, prawie nie byla docisnieta na swiece. Teraz wszystko wyczyszczone i gra muzyka. Nawet sie chyba kultura silnika poprawila troszke. Stare kable to byly BERU, a swiece jakies francuskie, na E albo na K, nie pamietam, a moze na Y