Dziury w t³okach i g³owicy !

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Posz³a mi uszczelaka pod g³owic±,wiêc zdjo³wm silnik,¶ci±gam g³owice a tu jakie¶ dziurki w t ³oku i g³oicy czy to od stukowego??
MA MO¯E KTO¦ SILNIK Z BISA NA CZʦCI ??
  
 
Tak to od stukowego.
  
 
To kiedy jest te stukowe jak mam zap³on na 10' czy na np 15' ??
  
 
Stukowe masz wtedy jak masz niekontrolowane spalanie mieszanki tj. wcze¶niej ni¿ ustawiony zap³on b±d¼ na tym zap³onie zanim t³ok jest w GMP. Dziwne stuki to drgania cylindrów. A to czy masz przy 15 czy przy 10 to niewiem, ale czê¶ciej bêdzie wystêpowaæ stukowe przy 15 ni¿ przy 10 przy zastosowaniu tej samej etyliny. Zreszt± harpagan jeste¶ po co stosowaæ 15,13 stopni? Najlepiej max 12 i koniecznie nie mo¿e byæ stukowego na nagrzanym silniku przy wdepniêciu gazu w pod³oge przy 60km/h (mowa o serii). Pozdrawiam...

P.S. Mo¿esz zrobiæ fotki tego cacka? Pozdro
  
 
artyku³ 1
artyku³ 2
  
 
Bukowina, masz diury na wylot, czy wgnioty na t³oku i g³owicy, mo¿e porostu co¶ wpad³o do cylindra?
  
 
mam tak jak by kto¶ porobi³ mi dziurki punktakiem.A ostatnio co¶ klepa³o tak jak by zaworki ;/
  
 
¦wieca Ci siê nie ukruszy³a albo co¶ innego?
  
 
Cytat:
2004-09-11 18:33:46, DaymoN pisze:
Stukowe masz wtedy jak masz niekontrolowane spalanie mieszanki tj. wcze¶niej ni¿ ustawiony zap³on b±d¼ na tym zap³onie zanim t³ok jest w GMP



troche to co piszesz dziwne, bo zaplon zawsze ustawia sie iles stopni przed GMP i kat ten jest zmienny w zaleznosci od obrotow (realizowane jest to przez regulator odsrodkowy) i obciazenia (regulator podcisnieniowy).