(126) - problem z predkoscia max !!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wiec moj problem wyglada tak: wczesniej po zlozeniu silnika ( totalna seria) rozpedzalem mojego "boba" do 112km/ wg. licznika !! a gdy splanowalem glowice 3mm i wywalilem dziore 5x5cm w dolocie powietrze (w dnie puszki) to jakos go zamulilo-- choc na poczatku szedl lepiej leje lepsze paliwo ,gaznik jest wyreguloewany, tylko meczy mnie STUKOWE SPALANIE !!!!! wczoraj udalo mi sie rozkrecici do 105km/h ,ale czesto niemoge nawet 100 przekroczyc !!!na 3 biegu jeszcze idzie ale 4 ma mola(mula??) pomozcie ,aha sprezanie na 1 = 1,20 MPa , a na 2 + 1,25 MPa !!!!
  
 
Sluchaj masz tutaj strone o ustawiniu zaplonu jest to opisane dla normalnych ludzi razem z rysunkami. ja ustawilem sobie zaplon wedlug tego jak opisl to ten koles i jestem zadowolony

http://mistralfm.w.interia.pl/zaplon.htm

A co do predkosci na bank jest to od zaplonu ja milem podobny problem tylko u mnie juz sie ciezko zbieral z 2- biegu juz go mulilo ale ja mam tylko glowice - 1,5 mm stoczone kolo, walek serie, dolot tak jak ty. I ustawilem sobie zaplon na 11-12 stopni i powiem ci czuje roznice teraz sie elegancko wkreca.

Mialem raz kumpla co mial identyczny problem jak ty tylko ze jego max predkosc wynosila 90 km/h i to juz przy strasznym zylowaniu i okazalo sie ze w jego aparacie zaplonowym zatarla sie ta oska co powoduje wyprzedzenie nie dzialaly prawie te kowadelka, jak zmienil aparat to odrazu smigal ponad 110 km/h.

pOzdr




*******

Jak sie nbawic to sie bawic drzwi wyj..ac nowe wstawic



  
 
moze ma powietrza za duzo ?? jakie masz dysze w gaziorze ?
  
 
a czy ta dziura w dnie puszki nie jest powodem tego tzn zbyt duzy otwór w niej, na stronie 126fan.prv.pl opisują zeby wywiercic tylko dziury w dnie a nie wywalać cały !
p.s tez mam wy**** taką dziure i zastanwia mnie czy nie lepiej by chodził przez wywiercenie tylko dziurek
  
 
no mi sie wydaje ze wtedy ma za duzo powietrza i musisz dac wieksza d. paliwa zeby wszystko dzilalo dobrze.
  
 
na 190-tke?
wzrosnie przy tym spalanie? (albo czy moze)
  
 
Cytat:
2004-11-26 22:20:52, Geba pisze:
na 190-tke?



to seryjna dysza. chyba ze chodzi ci o paliwo to wtedy ladnie by sie lalo paliwo, 30L/100km
  
 
no to jak dysza paliwa 190 to powietrza ze 300 a i tak uwarzam ze to niebedzie dobrze jezdzilo. chodzi mi o dysze paliwa wieksza np. 125,130
  
 
daj dysze paliwa 120 a powietrze 190 wedlog mnie to ustatwienie sprawdza sie w najwiekszej ilosci silnikow...
  
 
przy 120-tce to chyba spalanie nie zejdzie ponizej 10 przynajmniej u mnie tak jest
  
 
Ja mam 122/190 i niue narzekam na spalanie a silniczek chodzi jak ta lala.