| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-09-11 13:43:22 Temat rzeka-był juz omawiany na forum,także skorzystaj z wyszukiwarki na dole strony. |
LAKI FORD ESCORT GHIA Oświęcim | 2004-09-11 16:35:47 Ludzie jestem tutaj nowy i zupełnie serio nie moge tego znaleść.
|
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-09-11 16:39:52 Np tu masz
uszczelka rover |
krycho Miłośnik FSO Lada 2107 Warszawa | 2004-09-11 17:09:58 Laki! Nie smuc się!!! To tylko zwykła uszczelka pod głowicą!! Wymienisz i samochód będzie śmigał jak nowy!! Uszy do góry!! |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2004-09-12 08:09:49 Hello
ja z tym problemem niedawno walczylem wiec wklejam swojego maila z FSO PTK, jelsi zdecydujesz sie sam robic to musisz najpierw przeczytac serwisowke opis do tego silnika z Trzeciaka do tego przydalo by sie troche narzedzi klucz dynamometryczny jest niezbedny !!!!!!, przestrzegac kolejnosci odkrecania i dokrecania srub, jak silnik oddasz do roboty to upewnij sie ze facet zna ta serwisowke jak widzi ten silnik pierwszy raz lub pierwszy raz bedzie go chcail robic to uciekaj bo wiecej zepsuje niz naprawi przyjedz do pulaw to wymienimy glowica zostala jednak splanowana o ok 0,12 mm poniewaz nie dalo by sie jej idealnie doczyscic, w niektorych miejscach jest taka porowata powierzchnia, od dzis mam swoja teorie na padanie uszczelek, w/g mnie i nie tylko, padaja one dlatego ze lejemy do silnikow gowniane plyny ktore niszcza powierzchnie glowicy dodatkowo osadza sie jakis osad dosyc twardy ale nie tak twardy jak kamien, narasta ta warstwa az w koncu wypycha ten silikon na uszczelce, u mnie bylo sporo takich miejsc z tym osadem, moze dodatkowo silnik nie byl dobrze oczyszczony przy montarzu uszczelki jak sie zerwal pasek. Natomiast po tym co zobaczylem pod pokrywa walkow to sie zalamalem, w sumie dobrze ze tak sie stalo ze glowice trzeba bylo planowac dzieki temu rozebralismy ja i odkrecilismy pokrywe walkow, tak napierniczone silikonu ze normalnie kanaliki do polowy pozatykane albo calkiem, potem sie czlowiek dziwi czego hydropopychacze klepia i walki zacieraja, ehhh szkoda gadac i to robilo ASO daewoo fso wojciechowska lublin, zastanawiam sie nad zmiana plynu z petryga na cos specjalnie dedykowanego do glowic aluminiowych, szkoda bo juz petrygo kupilem teraz koszty uszczelka pod glowice jakas angielska podobno lepsza od corteco kurde FAI auto parts 170 zl olej esso Ultra zmieniam z syntetyka na polsyntetyk nie bede bulil 170 zl za olej silnik ma prawie 96 i podobno nawet lepiej jak bedzie teraz mial ciut gestrzy 110 zl 5 litrow filtr oleju 18 petrygo 28 zl 5l uszczelka kolektora wydechowego 35 zl firma ta sama co glowica uszczelka kolektroa ssacego 34 zl firma ta sama w komplecie do kolektora metalowego plaska i gumka do plastykowego planowanie 40 zl + dwa razy roverem do lublina na lpg w sumie 180km to tyle, troche przydlugawo wyszlo, ale mysle ze te wypociny sie komus przydadza |
karas Miłośnik FSO Polonez Caro Rover Dębe Wielkie / ok Warszawy | 2004-09-15 16:09:01 Ja dałem za uszczelkę 135zł, a wcześniej "chlał" mi 2 l wody na 100km Jak się okazało, poprzedni właściciel, po jakimś remonciku dał starą uszczelkę i kilo silikonu Teraz czeka mnie Panewka... |
karas Miłośnik FSO Polonez Caro Rover Dębe Wielkie / ok Warszawy | 2004-09-16 19:28:44 To Ty jeździsz na wodzie?? Czy jeszcze trochę oleju jest?? |
Yoshi81 523I Łódź | 2004-09-16 19:44:09 Chłopie chcesz go wykonczyć |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2004-09-20 14:47:16
A ja się szarpnąłem. Sam rozebrałem z zachowaniem odpowiedznich reguł. Zobaczymy co będzie jak poskładam. Narazie do wymiany zawór wydechowy, popychacz hydrauliczny i komplet uszczelek. Co do ceny i efektów wykonanej pracy zobaczymy jak poskładam. Narazie czekam na części. Przy okazji mała polerka i pasowanko kolektorów |