Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-03 18:43:31 Moja rada..... olej to co napisza w 50 najblizszych postach ![]() Róbco chcesz ..... wszystko zależy od tego jak rozwiazesz wlot chłodnicy iwydech....... Jak zaadaptujesz cos ładnego na przód na chłodnice - co spasuje z linią kszla i rure dasz po prawej to bedzie ok ........ Jak tego nei zrobisz i wywalisz otwór z siateczka tuningowa a'la sklep malarski to wiesz ...... Na twoim miejscu brałbym coś z lat 73 - 79 - koniecznie St nie fl...... Aha silnik centralnie czy jak bo wiesz na chromie ciezko wsadzić na tył 1,1 czy 1,2 bez przerabiania belki i klapy - zwykle całosc ukrywa plastikowy zderzak !! |
![]() 5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-09-03 19:59:58 kupuj malca chocby el-a pomaluj na ten wymarzony kremowy kolor zakladaj chromy wstawiaj 900 i bedzie lux. [ wiadomość edytowana przez: 5n4k3 dnia 2004-09-03 20:33:35 ] |
![]() RMC Fiat 126p 650 FL Oleśnica | 2004-09-04 00:06:47 Prawda jest taka ![]() 1. Najlepiej to chyba kupić oldschoolowego 126, ale zdaję sobie sprawę, że jest to bardzo trudne. Malucha w oryginalnym stanie ze wszystkim co potrzeba ![]() 2. Jeżeli zadowolisz się powierzchowną stylizacją na klasyka to lepiej kupić nowego fiacika i założyć mu chromowane zderzaki i klapę. Te elementy są do kupienia, chociaż nieraz wołają za nie chore ceny. 3. Kupno nowszego auta i gruntowna stylizacja na klasyka, jest bardzo trudna ze względu na duze kłopoty ze zdobyciem wszystkich oryginalnych niezbędnych części. Można mieć szczęście i szybko kupić wszystko ale razem z bratem już ze 2 lata kompletujemy mu zestaw klasycznych akcesorii i jeszcze są braki ![]() Skoro robisz swapa to proponuję 2. Będzie ładnie jeździł i wyglądał też. A potem zawsze można polować na kolejne drobiazgi z lat 70tych. |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-09-04 08:30:22 Musisz się zdecydowac alabo klasyk albo swap. Możesz kupić FL'a z dobra blacharką, do tego bambino i chromy a potem szukać innych pierdół typu znaczki, listwy , wycieraczki. Pamiętaj że trudów życia z nowym silnikiem może nieznieść jakiś b.stary egzemplarz. Hamulce pod "stozkami" są słabe nawet dla 600 a co dopiero dla 1,1. Ale swoją droga to bardzo ciekawy pomysł swap-oltimer. Takie moje zdanie. Życzę powodzenia. |
![]() armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2004-09-04 08:46:13 jesli kupisz nowsze auto, i przerobisz go na klasyka to kazdy kto sie na tym zna powie ci odrazu ze autko jest nowsze po szerokich błotnikach....starsze wersje miały wąskie. pozatym auto z lat 70' bedzie mialo swoją dusze........i wcale nie jest tak trudno znaleźć takie autko, trzeba tylko dobrze szukać....napewno ci wszycy pomożemy co nie chłopaki?????? :p ![]() |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-09-04 08:50:15 starsze maluchy wyglądały jak na dystansach bo miały węższe nadkola i ranty błotników |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-04 10:23:52 Ciekawe jak załatwisz problem zbyt dużego silnika (przerobione wystające mocowanie) i ukryciem tego pod wąskimi chrom zderzakami... ![]() |
![]() macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 20:39:21 Jak dla mnie to ten pomysł jest dosć kontrowersyjny. Jest to lekkie mieszanie stylów, bardziej zawansowany technicznie SWAP z klasyczna prostatą malucha... Upierałbym sie przy wersji nowa buda z elementami klasycznymi... zal by mi było klasyka na SWAPA ![]() ![]() ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 21:29:26 mnie mojego nie zal |
![]() macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 21:41:40 Nazik może i masz racje, przecież to Twoje autko. Ja sie jakoś sentymentalnie wiąrze z Klasykami ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 21:56:59 wiesz biorac pod uwage ze mamy to autko odkad pamietam i jest to jedyna pamiatka po moim ojcu.....tez jestem z nim zwiazany
mam nadzieje ze na amen ![]() ....mimo to dalej podtrzymuje ze nie zal mi.....dostanie teraz nowe serducho hehe to tak jakby komusz serce zmienic....a czlowiek dalej ten sam |
![]() macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-09-04 22:10:42 Hehe no auto niby to samo ale to serce jakieś takie inne i inaczej sie zachowuje ![]() ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-04 22:15:57 na razie pracuje na "operacje"
ps. ja bym na stronie zurawia napisal ze szacowane koszta trzeba omnozyc nie rzez 1,5 ale rzez 2,5 wiecie imrezka tu imrezka tam i juz kasy nie mam ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-05 08:28:10 Mój SWAP to 126 600 z 76r, a to że niewygląda na ten rok to wina poprzednich właścicieli ale już powoli wszystkie chromy wracają na swoje miejsce, tyle że te stare malce nadają sie raczej do poważnego remontu a nie montowania mocnych silników hehe. |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-05 23:23:13 Silnik mój dostałem za friko.......
Jak zobaczyłem cene nowych tłoków ....... ehhhhhh dlatego trzeba myslec nad rozwiertem bo ciutke wieksze tłoki moge miec taniej ![]() Dzieki bogu ze ludzie po garazach maja w ciul rzeczy...... Jak policzyłem to remont wyjdzie z 1000 , chłodnica itp porzadnie 1000...... trzeba odkładac i tyle. |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-09-06 00:00:47 Jaki silnik CzuCzu dostałeś za darmo?? 903 czy coś innego, w jakim stanie ?? |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-09-06 00:46:59 Moch a dostałes kiedys cos dobrego za friko - chyba tylko dobry wpie..........
Niestety stan fatalny - ale głowica w miare ok - zima długa czasu duzo ..... ![]() |