Serdecznie witam i pozwolę sobie zadać zapytać o audio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Mam pytanko. Jaki ma firmowe złącza do radyjka omega A 1990 2,0 wersja Diamant? Stan obecny jest następujacy: jest oryginalna kieszeń bez radia, na dnie kieszeni sa dwa złacza chyba ISO , czy po wyjęciu kieszeni ukaże mi się kostki ISO abym mógł podłączyć inne radio? NIe wiem czy mam sam zacząć grzebać czy pojechać do fachury?

Pozdrawiam
  
 
Kostki ISO.
Czasmi trzeba przełożyć piny od 15 i 30 (zamienić miejscami).
  
 
Tak jak wyjmiesz kieszeń to będziesz miał dwa złącza iso tyle tylko ze nie osobno ale połączone w jadną dużą kostkę, co nie przeszkadza żeby podłączyć jakieś inne gradyjko. Wieć śmiało możesz tą kieszeń wyjąć, trochę się pomęczyć z wyjęciem koncówki, bo dość ciężko wychodzi, kupić w elektronicznym tzw. półkieszeń i założyć cóś lepszego. Jeśli chcesz słuchać radyjka na postoju, bez przekręcania kluczyka w pozycję zapłon, to przed zamontowaniem nowego radia, przetnij dwa kabelki - czerwony i chyba pomarańczowy (musiałbym sprawdzić) miedzy radiem a kostką od radia. Następnie pomarańczowy kawałek idący od radia połącz razem z czerwonym od radia i do czerwonego od kostki.
  
 
Dzięki za info, jeszcze jedno pytanko, a jak wygląda sytuacja z anteną?

I jeszcze jedno pytanko, może orientujesz sie ile pali omega A 2,0 kombi ( auto dopiero wczoraj zarejstrowane i nie było okazji sprawdzić )

Dzięki

Pozdrawiam
  
 
Z anteną to różnie bywa, niektóre mają wklejony kabelek na szybie ale np. u mnie wogóle nie widać anteny na wierchu więc musi być gdzieś ukryta pod spodem. Nie zdjemowałem podsufitki więc nie wiem gdzie jest.

Co do spalania to mam 2,6.

[ wiadomość edytowana przez: QNA dnia 2004-09-02 11:20:24 ]
  
 
Też bym chciał żeby moja paliła tylko 2,6
  
 
Zaistniał mały błąd, miało być 12,6
  
 
A ja myślałe, że chodziło Ci o silnik 2,6; tylko tak se napisałem...
  
 
Cytat:
u mnie wogóle nie widać anteny na wierchu więc musi być gdzieś ukryta pod spodem.



U mnie jest w tylnej szybie zintegrowana z paskami od jej odmrazania. Latwo taka szybe poznac po tym, ze sa w niej dwa pionowe paski laczace wszystkie poziome w 1/3 i 2/3 szerokosci szyby.

Pozdro
  
 
No akurat tak się składa że i 2,6 i 12,6 jest prawdziwe.
  
 
Cytat:
2004-09-02 13:44:58, kristo pisze:
Cytat:
u mnie wogóle nie widać anteny na wierchu więc musi być gdzieś ukryta pod spodem.



U mnie jest w tylnej szybie zintegrowana z paskami od jej odmrazania. Latwo taka szybe poznac po tym, ze sa w niej dwa pionowe paski laczace wszystkie poziome w 1/3 i 2/3 szerokosci szyby.




No kristo, ale mnie zainspirowałeś, aż poszedłem na dół sprawdzić. Też mam dwa paski pionowe łączące te poziome ale czy to jest antena. Nie ma od nich wyprowadzenia, jedyne to te dwa po bokach od odmrażania. Coś mi się nie chce wierzyć.
Chociaż temat wydaje się być całkiem prawdopodobny, bo jak w zimę włączałem ogrzewanie tylnej szyby, to musiałem wyłączać radio, bo tak trzeszczało. Coś w tym musi być.
  
 
Cytat:
Chociaż temat wydaje się być całkiem prawdopodobny,



Taka szyba z antena jest prawie 2 razy drozsza od zwyklej... (juz raz ja musialem zmieniac) i dostaniesz ja tylko w ASO.

Przeciez sygnal moze byc podpiety pod instalke podgrzewania (przez jakis system filtrow), który u ciebie mógl sie akurat zepsuc -dlatego trzeszczy.

Pozdro
  
 
Szyba bez anteny - 400zł
szyba z anteną - 500zł (z montażem) firma JAN
  
 
W zimie jakis uprzejmy sasiad rozwalil mi szybe.

Do firmy JAAN auto szyby tez dzwonilem i nie mieli.
  
 
potwierdzam istnienie anteny w ogrzewaniu tylnej szyby, juz z tym walczylem pod półką z tyłu do blachy na samym jej srodku jest przykrecony dosc pokaznych rozmiarów wzmacniacz a i pewnie z filtrem. ostatnio jak wycinalem otwory na glosniki przerzucalem go do bagaznika. a ponadto u mnie jeszcze jest oryginalna inst. ant do telefonu gsm ale to f koncu senator...
  
 
Cytat:
a ponadto u mnie jeszcze jest oryginalna inst. ant do telefonu gsm ale to f koncu senator...



U mnie tez jakies szczatki tego zostaly... m innymi duza szeroka kosc (cos w rodzaju LPT) w prawej czesci bagaznika.


  
 
Mam prośbę QNA czy mółbyś sprawdzić dokładnnie jakie kable trzeba połączyć aby słuchać radyjka po wył. zapłonu?! Bo to co jest standardowo to mnie doprowadza do szału za każdym razem po wyjęciu kluczyka muszę programować radyjko od nowa bo po zaniku napięcia traci pamięć. Pozatym widzę że to ingerencja w inst. radyjka a nie samochodu tak więc skąd można mieć pewność że np. kolorystyka kabli w radjach różnych producentów bedzie grała? Mam Panasonica CQ-DFX783N. Pozdr.
  
 
Mam prośbę QNA czy mółbyś sprawdzić dokładnnie jakie kable trzeba połączyć aby słuchać radyjka po wył. zapłonu?! Bo to co jest standardowo to mnie doprowadza do szału za każdym razem po wyjęciu kluczyka muszę programować radyjko od nowa bo po zaniku napięcia traci pamięć. Pozatym widzę że to ingerencja w inst. radyjka a nie samochodu tak więc skąd można mieć pewność że np. kolorystyka kabli w radjach różnych producentów bedzie grała? Mam Panasonica CQ-DFX783N. Pozdr.
  
 
Zamień 30 z 15 a nie będzie znikało.
  
 
Weż jakiś próbnik albo jakąś żaróweczkę na kablu i sprawdź:
1. dla czerwonego kabla z radia powinien do kostki dochodzić stały + (z ang. Permanent - czasami są opisy na kablach)
2. + po przekręceniu stacyjki odpowiada pomarańczowemu lub takiemu jak na tym zdjęciu (z ang. temporary) chociaż u mnie od instalacji do kostki dochodzi w tym miejscu czarny


Ten kabelek co odpowiada tymczasowemu plusowi przetnij zgodnie z poprzednim opisem i połącz jak na zdjęciu. Wtedy na radiu masz cały czas + i możesz słuchać kiedy chesz.