XR3i - 115 KM - byly takie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
byla taka wersja silnikowa? - auto z XI 1992
  
 
w tym roczniku nie było...
  
 
Zdaje mi sie ze tylko 105 lub 130 jesli chodzi o XR3i z tych rocznikow.
Czesto ludzie zmienia tlumik i wloza strumienice i twierdza ze moc wzrasta o 10km albo to wersja 130 konna tylko ze juz tylko 115km zostalo.
  
 
115 KM byl produkowany od pazdziernika 1992 jednak z data 1993 lub pod modelem MK6
MK5 nie bylo 115 KM
  
 
Cytat:
2004-09-08 09:49:16, Lucas pisze:
115 KM byl produkowany od pazdziernika 1992 jednak z data 1993 lub pod modelem MK6
MK5 nie bylo 115 KM


no wlasnie to jest jeszcze rocznik 92 ale juz mk6, a czym sie rozni ten silnik od 130KM i od 105KM ?
  
 
w 130 w stosunku do 105
szybsze walki
natryski oleju na denka tlokow
wieksza przepustnica powietrza
inne mapy w kompie
zawieszenie takie jak w RS2000
skrzynia taka jak w RS2000
uklad hamulcowy taki jak w RS2000
  
 
Cytat:
byla taka wersja silnikowa? - auto z XI 1992


Numer VIN i do serwisu Forda - wszystko zobaczysz co oryginalnie Ford włożył do tego autka.

Silniki 115KM (oznaczenie RKC) w Escorcie pojawiły się w 95 lub 96 roku, a w Mondeo były od samego poczatku. Od wersji 105KM (RDA) różnią się generalnie programem w komputerze i umieszczeniem kata bliżej kolektora wydechowego.
Co do różnic w stosunku do RQB (130KM) pełna lista juz sie pojawiła.

Co do XR3i - pod taką nazwą można spotkać również autka z silnikiem 1,6 16V 90KM, więc samo oznaczenie o niczym nie świadczy.
  
 
zapomnialem jeszcze o swiatlach
w wersji 130KM przednie oswietlenie jest takie jak w RS2000
  
 
hmm... a w mojej ksiazeczce podaja ze byly xr3i 115km miale one oznaczenie silnika LUAE pelny wtrysk...
  
 
no MKIV XR3i mialy 115KM ale to MKIV ale to kazdy wie . Z tego co wiem to ten rocznik co piszesz to 105KM mialy o ile dobrze kojarze
  
 
Cytat:
2004-09-08 19:18:30, ZieleTDH pisze:
no MKIV XR3i mialy 115KM ale to MKIV ale to kazdy wie . Z tego co wiem to ten rocznik co piszesz to 105KM mialy o ile dobrze kojarze



No, ja na przykład nie wiem.
  
 
o kurde no ale odwalilem. jakie 115 nie no ja mam pusty leb. myli mi sie zawsze to o 15km ma moj mniej od xera czyli 105 SORY przepraszam
  
 
Dodam tylko że XR3i bez kata miał 105KM, XR3i z katem 102 (wersje z K-Jet) A XR3i EFi (końcówka MkIV) miał 108 KM.

ALe Ziele, nie panikuj. Były, ale tylko na rynku wyspiarskim XR3i 115 KM. Skądinąd to rozwojowa wersja RSi (czy ktoś w ogóle śłyszał o RSi? )
  
 
jo nie dzieki fenks za wspaecie ale ja mam taki troszku tępy lep. pasowalo by go podladowac prostownikiem na 24V hehe. ja to sie znamAle moj jakis zamolony. Chyba nie ta mieszanka. dopiero sie "turbo" przy 3000obr zalancza wtedy to idzie jak pocisk. mam jasny zderzak zdiolem nakladke i spaliny wala na niego i sie taki czarny robi czyli kopci po cichu na ciemno. Tak to nie kopci. ale jeszcze zaden elektromechanik nie robil settingu jakos stary nie ma kiedy jechac
  
 
Cytat:
2004-09-08 21:34:15, WilK pisze:
... A XR3i EFi (końcówka MkIV) miał 108 KM.




A ja tylko uzupełnię, że chodzi oczywiście o wersję bez katalizatora (kod silnika LJA) natomiast wersja z katem miała 102 KM (LJB)
  
 
Of course
  
 
Cytat:
2004-09-08 21:41:13, ZieleTDH pisze:
jo nie dzieki fenks za wspaecie ale ja mam taki troszku tępy lep. pasowalo by go podladowac prostownikiem na 24V hehe. ja to sie znamAle moj jakis zamolony. Chyba nie ta mieszanka. dopiero sie "turbo" przy 3000obr zalancza wtedy to idzie jak pocisk. mam jasny zderzak zdiolem nakladke i spaliny wala na niego i sie taki czarny robi czyli kopci po cichu na ciemno. Tak to nie kopci. ale jeszcze zaden elektromechanik nie robil settingu jakos stary nie ma kiedy jechac



Cheesus. Ziele. Piłeś, paliłeś coś, a może wąchałeś. Cokolwiek to jest RZUĆ TO!!!
  
 
Niestety wszelakie nasze apele chyba o kant d... rozbić
  
 
jestem w tz. stanie potrzasku
trzeba byc twardym hehe
  
 
Ziele, sądząc po złożoności wypowiedzi, raczej jednak "miękkie" stosujesz