(127)Klatka w 127 ???schemat,foto ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie szukam wszystkich danych o wykonaniu takiej klatki lub gdzie mozna by kupic dzieki za info
  
 
zapomniałem dodac a takze fotki 127 w wersji rajdowej
  
 



hardcore na tor
generalnie wariantow jest sporo... ksztalt podobny do klaty z malucha.. ilosc wzmocnien i zastrzalow dowolna itp.....
  
 
a tu mozna kupić kaleteczke do 127 z tym ze troszki droga
  
 
Najtaniej bedzie w RallyCar Garage, od 500-600 zl pewnie podstawowa. Ale popytaj ludzi ktorzy maja od niego klatki czy warto. Poza tym IRECO, Kaluza, Baran to firmy uznane ktore robia klatki z homologacja do rajdow, wyscigow, RC itd. Tyko ze pewnie 1500 zl to minimum, zwlaszcza ze to nie maluch czy CC do ktorych robili juz po kilkadziesiat sztuk...

Poza tym Mruk powiedzial mi w Sosinie: "A co to nie umiesz sobie sam paru rurek podoginac??" I cos w tym jest...

Jezeli masz duzo czasu i kogos kto zna sie na gieciu/spawaniu rur, to poczytaj zalacznik J, poogladaj zdjecia klatek i za 300 zl bedziesz mial OK klatke. Oczywiscie rury koniecznie bez szwow!
  
 
Cytat:
2004-09-27 15:25:15, yapko pisze:
Najtaniej bedzie w RallyCar Garage, od 500-600 zl pewnie podstawowa. Ale popytaj ludzi ktorzy maja od niego klatki czy warto. Poza tym IRECO, Kaluza, Baran to firmy uznane ktore robia klatki z homologacja do rajdow, wyscigow, RC itd. Tyko ze pewnie 1500 zl to minimum, zwlaszcza ze to nie maluch czy CC do ktorych robili juz po kilkadziesiat sztuk... Poza tym Mruk powiedzial mi w Sosinie: "A co to nie umiesz sobie sam paru rurek podoginac??" I cos w tym jest... Jezeli masz duzo czasu i kogos kto zna sie na gieciu/spawaniu rur, to poczytaj zalacznik J, poogladaj zdjecia klatek i za 300 zl bedziesz mial OK klatke. Oczywiscie rury koniecznie bez szwow!


Hm.... powiem jak to wyglada w maluchu bo kumpel to przerabia. Rury na klatke wyszły ok 320zł (klatka w pełni rozbudowana), używaną IRECO nie bitą mam mozliwośc kupić za 350zł, kumpel kupił za 400. Ireco to jenak jest Klatka z atestem a nie jakaś samoróba. Co wybierasz?

Ps a swoja drogą to nie wnikajac w szczegóły, jeden z Bielskich zakąłdów miał u siebie klatke od pewnej renowonaej firmy do Lancera. Ponoć tragedia, spawy nei podociągane po pare cm (np 2 cm po obwodize nei pospawane. Klatka z Atestem. COś takeigo powoduje ze opadjaą rece. Ja rozumie ze wielu ludzi odstawia fuszere ale kur.... żeby ktos w czyich rekach jest praktycznie ludzkie zycie odpier.. taka kasnze
  
 
Chudy jeśli masz kogoś znajomego z cc/sc kto ma klateke to weź miarke i sobie pomierz. Moze się okazać że tak jak do 128 pasuje bez problemowy, no prawie bezproblemowo. Natomiast jeśli chcesz mieć profi klatke, mocno robudowana to już tylko pozostaje zakup rur, wypożyczenie giętarki, załącznik J i jazda. Tylko do spawania lepiej poproś kogoś kto ma już w tym dużą wprawe.
  
 
gietarke bym cos wymyslil spawanie nie problem tylko obawiam sie tego ze 127 ma byc do jazdy cywilnej takze i tu moze byc problem z kolegami w mundurach
  
 
Wiesz, koledzy w mundurach to juz inna historia. Ale myśle ze jeśli klatka będzie wykonana zgodnie z zał. J i ten własnei załącznik będziesz zawsze woźił w aucie to raczej nie powinno być problemów. Chyba że zastosujesz stary rajdowy patent i będziesz pałkarzom tłumaczył że te rury to centralne ogrzewanie
  
 
a druga sprawa to znowu przeglady wprawdzie ma sie znajomosci ale chce wiedziec czy tamm tesz napodkam problemy ??
  
 
Ludzie ludzie ale Wy glupoty piszecie, a pozniej sie dziwia ze policja zabiera dowody, czy sa wypadki!!!

Jakie dopasowywanie klatek, jakie robienie w garazu!!!

Ja w swoim 127 mam klatke zrobiona przez Ireco. Z krzyzem z tylu kosztowala mnie 2200 zl i mam papier na nia, takze policja nic nie moze w tym przypadku.

ehhh trzymajcie mnie ludzie...
  
 
old wrzucaj foty swojego cacka, bart sliczniutak ta siudema tak pupcia wlasnie w siudemie mi sie najbardziej podobna.
  
 
Stary-Ciesze sie niezmiernie,ze masz zarobki,ktore pozwalaja C i na zanabycie klateczki za 2200.....Moze ja kiedys tez dojde do takiej perfekcji
Ale nie kazdego stac na to i trzeba sobie radzic innym sposobem.....a dobrze zrobina "domowa" klatka nie musi byc gorsza od tej z IRECO
Wazne sa rury i spaw

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Cytat:
2004-09-27 22:11:30, oldtimerautosport_com pisze:
Ludzie ludzie ale Wy glupoty piszecie, a pozniej sie dziwia ze policja zabiera dowody, czy sa wypadki!!! Jakie dopasowywanie klatek, jakie robienie w garazu!!! Ja w swoim 127 mam klatke zrobiona przez Ireco. Z krzyzem z tylu kosztowala mnie 2200 zl i mam papier na nia, takze policja nic nie moze w tym przypadku. ehhh trzymajcie mnie ludzie...

fajny jesteś...i na dodatek masz świetną stronę internetową
wpadasz jak burza i od razu najeżdżasz na ludzi, na dodatek nie podając jakiejś konkretnej argumentacji. wyluzuj trochę pewnie większośc osób by wolała miec klatkę od "renomowanego producenta", ale niestety nie zawsze jest to możliwe z powodów choćby finansowych. rzeczywiście widziałem klatki, których w życiu bym nie wrzucił do własnego auta, ale są i te zbudowane z głową i wyczuciem...
  
 
eeeeeeeeeee tam jak zwykle tragizujecie klatka klatka....rajdowcy sie znalezli...... :>

zreszta 127ka to mocna konstrukcja jak rzadna...
  
 
mojej starej zielonej 127 to sie tylko rynienka zagiela po dachu bok przetarl i wyrwalo korek wlewu paliwa i klamke... nawet sama pod dom wrocila prawie ciagnac za soba tylny lewy wahacz....haha mocne autko....milo ja wspominam
  
 
super rajdowka z zarabista klatka naprawde fajnie zrobione siodemki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdro
  
 
prosze o fotki jesli ktos ma lub jakies linki dzieki napewno nie dam za klatke 2200 bo tyle mnie nie stac