| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-09-14 00:18:52 Naszedł mnie pomysł wsadzenia głowicy 16v do 1.6 cvh.
Może ktoś robił już coś takiego? Czy to poprawi osiągi autka? Jakie są problemy przy takiej modyfikacji? Czy kolektory bendą pasować? Co z rozrządem chyba pasek musi być dłuższy? Jaką głowicę zastosować, żeby pasowała do bloku (magistrala olejowa, płaszcz wodny) i żeby zawory z tłokami sie nie zderzyły. Czy trzeba wymienić tłoki. Proszę o wasze sugestie na ten temat. |
artecki BRaciSzek Choroszcz | 2004-09-14 00:40:39 To nie lepiej od razu silnik wymienić? |
tomcat Ford Escort Warszawa | 2004-09-14 08:39:26 Ty sobie lepiej caly tyl przeloz bo ci niedlugo odpadnie i wtedy nawet z nowa glowica daleko nie dojedziesz |
liked AR 156 SW Chorzów | 2004-09-14 08:42:46 hehehe... po ostatnim poscie mozna sadzic ze w fajnym stanie masz autko |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-09-14 10:24:17 Ten Tomcat to taki mały konfident. Mam małe wykwity rdzy na nadkolach nic strasznego.
Tomcat ty sobie lepiej progi i drzwi wymień bo ci dziewczynę wywieje. Tylko nie uzywaj pianki montażowej hehehehehe buhahaha. |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-09-14 10:28:32 Ale nie odbiegajmy od tematu. |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2004-09-14 13:53:21 do 1.6 cvh nie ma możliwosci założenia głowicy 16v z zeteka jest to niemożliwe. |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-09-14 13:58:18 Podobno ktoś już coś takiego zrobił. Gdzieś o tym czytałem ale już nie pamiętam gdzie. |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2004-09-14 14:04:48 Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić oglądałem w Holandii na złomie 16cvh i 16.16v zeteca całkiem inne jednostki. |