Głowica 16v do cvh 1.6 -da radę???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Naszedł mnie pomysł wsadzenia głowicy 16v do 1.6 cvh.
Może ktoś robił już coś takiego? Czy to poprawi osiągi autka? Jakie są problemy przy takiej modyfikacji? Czy kolektory bendą pasować? Co z rozrządem chyba pasek musi być dłuższy? Jaką głowicę zastosować, żeby pasowała do bloku (magistrala olejowa, płaszcz wodny) i żeby zawory z tłokami sie nie zderzyły. Czy trzeba wymienić tłoki. Proszę o wasze sugestie na ten temat.
  
 
To nie lepiej od razu silnik wymienić?
  
 
Ty sobie lepiej caly tyl przeloz bo ci niedlugo odpadnie i wtedy nawet z nowa glowica daleko nie dojedziesz
  
 
hehehe... po ostatnim poscie mozna sadzic ze w fajnym stanie masz autko
  
 
Ten Tomcat to taki mały konfident. Mam małe wykwity rdzy na nadkolach nic strasznego.
Tomcat ty sobie lepiej progi i drzwi wymień bo ci dziewczynę wywieje. Tylko nie uzywaj pianki montażowej hehehehehe buhahaha.
  
 
Ale nie odbiegajmy od tematu.
  
 
do 1.6 cvh nie ma możliwosci założenia głowicy 16v z zeteka jest to niemożliwe.
  
 
Podobno ktoś już coś takiego zrobił. Gdzieś o tym czytałem ale już nie pamiętam gdzie.
  
 
Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić oglądałem w Holandii na złomie 16cvh i 16.16v zeteca całkiem inne jednostki.