Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() metus F&F Wolny Słuchacz :) fiat500f wrocław | 2004-09-14 18:58:21 ale jaja
Patrzcie i podziwiajcie, czego ci niemcy nie wymysla.... ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: metus dnia 2004-09-14 18:59:40 ] |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-14 19:05:33 Takiego swapa na F&F jeszcze nie było ![]() |
![]() Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-09-14 19:28:41 WOW ![]() ![]() ![]() dosłownie,a ile akumulatorów ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-09-14 19:54:54
12 x 12V 60Ah
to jest chyba prostownik do ladowania akumulatorow z sieci, albo jakis falownik zeby z 144V stalego zasilic ten silnik ktory wyglada jak zwykly na prad zmienny [ wiadomość edytowana przez: samael dnia 2004-09-14 19:58:00 ] |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2004-09-14 21:20:09 Samochod ten zostal zbudowany na prace magisterska czy jak to tam sie unich nazywa.
Niestey ten mlauszek zadko jest teraz uzywany,poprzez zarzniete akumulatory |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-09-14 22:17:03 No to NIEZŁA praca maigisterska. Ktoś miał pomysł, pieniądze i dobre wykonanie. |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-14 22:43:05 |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-09-14 22:59:38 w krakowie na ulicy saskiej na parkingu policyjnym stoji maluch (biały) z silnikiem elektrzycznym przyczepionym jakąś stalową flanszą do skrzyni , wałek sprzegłowy jest połączony z ośką tego silnika , nie wiem jak to działało bo nie ma tam żadnej innej instalacji ale pomysł ciekawy
|
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-14 23:20:43
Na pewno na plus zalicza sie to, że osiąga maxymalną moc w pełnym zakresie obrotów użytecznych (czyli juz z "zera" ![]() ...akumulatorów (x ileśtam powiedzmy) ![]() |
![]() Sobot F&F Sympatyk Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-09-15 10:34:16 Taki motyw dał by rady gdyby zrobili jeszcze baterie słoneczne na dachu i mieliby non stop słońce.
Ogólnie jestem na nie ![]() pozdro |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-09-15 12:01:07 Na wydziale elektrycznym/mat-fiz Politechniki Ślaskiej widziałem Wartburga przerobionego na prąd. Był zały w średku załadowany akumulatorami i ledwo jeżdził... |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2004-09-15 12:04:37
Problem żaden : praktycznie wszystkie współczesne silniki trójfazowe łączone są w gwiazdę . Wystarczy przepiąć uzwojenia w trójkąt i masz silnik 3x127V ! Ja tylko jestem ciekaw jaki to-to ma zasięg , bo co prawda mocy silnika nie podają , ale sądząc po prędkościach na poszczególnych biegach - silnik musi mieć ponad 10kW , więc te 12 akumulatorów 60Ah wystarczy na kilkanaście minut jazdy ! Natomiast tych którzy podziwiają Niemców za ten wynalazek , muszę pocieszyć , że już 100 lat temu istniał samochód elektryczny , który jako pierwszy pokonał barierę 100 km / h , na długo przed tym , zanim zrobiły to samochody spalinowe ! [ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2004-09-15 12:32:32 ] |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2004-09-15 16:47:17
Co do tego wartburga,jedno przejchanie sie przez miasto i spowrotem i aku pusty,Gadalem z opiekunem od tych ludkow co to wymodzili. A co do zasiegu niemickiego auta jakos klika dziesiat km jest. Dorwe gosci co nim jezdzi to sie spytam. |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-15 16:58:14 Pewnie nie ma możliwości ładowania akumulatorów przy hamowaniu silnikiem. |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2004-09-15 17:54:39
z tego co pamietam to do kół mial alternatory przymocowane,jakos to polaczyli |
![]() wuszy 126P Two in one Rybnik | 2004-09-15 18:03:59 W komorze silnika po lewej stronie jest , jak to koleś nazwał , sterowanie silnika czyli falownik , po prawej stronie natomiast prostownik służący do ładowania tych wszystkich akululatorów których jest nawiasem mówiąc 13! a nie 12 , jeden z nich(Firmy MOLL) służy do zasilania wszystkich elektrycznych odbiorników poza silnikem. na piątym zdjęciu widać "Badicheq" czyli " system zażądzania bateriami " (Tłumaczenie dosłowne) który to ma za zadanie dopilnowanie tego aby wszystkie akumulatory były w jednakowym stopniu rozładowywane jak i ładowane, steruje też prostownikiem i wskaźnikiem zużycia akumulatorów w liczniku.
Prostownik i falownik pochodzą z firmy Brusa w Szwajcarii. Silnik - trój fazowy , asynchroniczny , moc to pewnie 10kW (jak napisał schab). W bagażniku znajdują się 3 akku. kabel do ładowania i "bardzo niezbędna żecz- lina cholownicza" ![]() Koleś napisał jeszcze że jechał nim 120 a pojedzie spokojnie więcej , ale przy 120 robi się niespokojny ( maluszek czy kierowca???) więc więcej się nie odważył ![]() |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2004-09-16 21:48:54 Co sie dowiedzialem co do przebiegu.Jezli akumulatory sa dobre i naladowane to do 100km,taka informacje otrzymalem z drugiej reki. |