MotoNews.pl
  

Jeszcze parę pytań (jak zwykle)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę o jeszcze parę informacji nt Corolli 14 VVti 2001
1.Pojemność baku
2.czy jest na tablicy kontrolka ogrzewania szyby
3.Czy kontrolka hamulców(nie ręcznego)gaśnie po włączeniu silnika? Czy powinna samoczynnie?
4.Czy możliwe jest włączenie-pozostawienie włączonego fabrycznego radia bez kluczyka w stacyjce?
5.Gdzie widać wskażnik cieczy chłodzącej na zbiorniku wyrównawczym(bo ja za cholerę nie mogę się dopatrzeć)
6.Jak dostać się do podświetlenia pokrętła nawiewu -nie kontaktuje żarówka i chciałbym poprawić

To narazie wszystko ,dzięki za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi z waszej strony

Teraz krótkie podsumowanie po miesiącu z Toyotą
Silnik żwawy ale dopiero od 3000 obr w góre,małe spalanie,
Zawieszenie trochę zbyt miekkie jak na mój gust ale po przesiadce z VW Golfa (utwardzonego i obniżanego) może mam złe porównania
Wnętrze przyjemne ,nic nie skrzeczy i nie piszczy
Trochę głośno w środku ,słychać pracę silnika i szumy ,oraz pracę zawieszenia(głównie tylnego)
Ogólnie nie jest żle ale prawdę mówiąc mogło by być lepiej
Oby opinie o niezawodności się sprawdziły...
  
 
A i jeszcze jedno najważniejsze jak to jest z tym paskiem rozrządu w tym silniku 1.4 vvTI ,jest czy go nie ma ?Wymienia się czy nie wymienia .Czy w razie pęknięcia (jeśli jest) rozrząd jest bezkolizyjny.Oraz poproszę o krótką charakterystyką tego silnika tj moment ,przy jakich obrotach itp
  
 
odp:

1. nie wiem
2. powinna być na włączniku lub desce ( u mnie na przełączniku)
3. ?????
4. jest możliwe po małej przeróbce
5. nie ma
6. rozebrać konsolę.

pasek należy wymieniać co 60 tys. co prawda instrukcje mówią że rzadziej lecz jakość pasków bywa różna.
  
 
GoldCorolla: ja tylko w sprawie zawieszenia. Moj Yarisek, tez wydawal mi sie troszke za miekki. Zamontowalem progresywne sprezyny eibach (-30 mm, koszt: 599 PLN) i autko od razu inaczej sie prowadzi. Nadal dosc komfortowo wybiera mniejsze dziury, jest natomiast znacznie sztywniejsze w łukach, nie przechyla sie, nie buja i nieporownywalnie lepiej trzyma w zakretach.
  
 
Tam nie masz paska rozrzadu tylko łancuch! Dozywotni.. przynajmniej taki powinien byc
  
 
Cytat:
2004-09-15 15:47:57, serwisSJ pisze:
Tam nie masz paska rozrzadu tylko łancuch! Dozywotni.. przynajmniej taki powinien byc


Ale słuchy mnie doszły - nie wiem czy prawdziwe że co 100kkm powinno się jechać do warsztatu na regulację jakichś luzów,co napiszesz na ten temat?
  
 
Cytat:
2004-09-15 10:04:45, tomek_paseo pisze:
GoldCorolla: ja tylko w sprawie zawieszenia. Moj Yarisek, tez wydawal mi sie troszke za miekki. Zamontowalem progresywne sprezyny eibach (-30 mm, koszt: 599 PLN) i autko od razu inaczej sie prowadzi. Nadal dosc komfortowo wybiera mniejsze dziury, jest natomiast znacznie sztywniejsze w łukach, nie przechyla sie, nie buja i nieporownywalnie lepiej trzyma w zakretach.


WIEM ,wiem tylko ja nie chcę obniżać auta bo często wjeżdżam w teren z racji swojego hobby.Miałem Golfa w ten sposób utwardzonego i na większość dróg polnych i leśnych po prostu nie dało się wjechać ,ale dzięki za redę
  
 
Jakies luzy zawsze po 100tys trzeba kasowac jakies luzy, moze w zawieszeniu ale na pewno nie w silniku