Pomocy !!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach,zarówno na gazie jak i na bęzynie .co może być przyczyną ? ogólnie zaj......sta furka.silnik 2.0 kat 16 v
  
 
Poczytaj troszkę chociażby TUTAJ
lub TUTAJ

Pozdr.

[ wiadomość edytowana przez: barman_pl dnia 2004-09-19 13:42:32 ]
  
 
Cytat:
2004-09-19 12:10:21, gunek pisze:
silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach,zarówno na gazie jak i na bęzynie .co może być przyczyną ? ogólnie zaj......sta furka.silnik 2.0 kat 16 v





WYSZUKIWARKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CZEKA!!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
na bęzynie



Skoro Ci na BĘZYNIE nie dziala jak nalezy to znaczy, ze BENDZIESZ mial problem...
  
 
Wywal gas a połowę problemu masz z głowy.
  
 
To że oma jest zajebista to my wiemy od dawna ,
  
 
a ja też wiem o tym że Omcia jest zaje...fajna ,ale niesteto dopiero od 1,5 miesiączka kiedys miałem Rekorda 2.0 też był zaje...fajny
  
 



pozdrowienia dla ZAJE-FAJNYCH aut
  
 
Cytat:
Wywal gas a połowę problemu masz z głowy.



tadycyjne namowy PiotraS do pozbycia sie zrodla napedu, ktore robi sie coraz bardziej popularne a jak kiedys na swiecie zabraknie ON i PB to trzeba bedzie szukac alternatywnych zrodel napedu. w Holandii ok. 35% samochodow jezdzi na LPG i nikt nie dramatyzuje w style, ze LPG jest dla ubogich. a jak srodowisko na tym korzysta...
co do instalacji to dodam, ze jak jest dobrze zamontowana, dobrze dobrany mikser i elektronika (dobra i nie tania) to na instalacji II generacji jezdzi ok. ja u siebie taka mam i juz wielokrotnie pisalem ze nie mam problemow. zero szarpania, zero nierownych obrotow i wystrzalow. co do obrotow na PB to musisz dokladnie posprawdzac czy masz ok wszystkie czujniki, czy komp. samochodu nie ma zadnych bledow w pamieci (wtedy czeka kasowanie TECH'em), kable WN, swiece, przepustnica i dolot czy sa czyste. jest troche zabawu ale jak masz samochod od niedawna to tym bardziej sprawdz go dokladnie a zobaczysz, ze bedzie jezdzil ok. ja wiem juz z doswiadczenia ze przez blad w kompie samochodu lub padniety czujnik (np. lambda, spalania stukowego, przeplywomierz, przepustnice, temp. powietrza wlotowego - ten na poczatku dolotu w 2.0 16v) to sa problemy z obrotami na PB.

zycze powodzenia w szukaniu przyczyny,
robert


[ wiadomość edytowana przez: rw12 dnia 2004-09-22 15:24:14 ]