Mam problemy z centralnym zamkiem.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Działa jeśli chodzi o otwieranie drzwi. Natomiast od kilku dni przestał mi otwierać wlew paliwa. Na szczęście jeżdżę na gazie i mam prawie cały zbiornik benzyny, ale człowiek czuje się pewniej jak wszystko działa. Czy da się coś zrobić bez serwisu ?
  
 
Cytat:
2004-09-18 13:01:12, naive pisze:
Działa jeśli chodzi o otwieranie drzwi. Natomiast od kilku dni przestał mi otwierać wlew paliwa. Na szczęście jeżdżę na gazie i mam prawie cały zbiornik benzyny, ale człowiek czuje się pewniej jak wszystko działa. Czy da się coś zrobić bez serwisu ?



najpierw sprawdź czy nie obluzowała się wtyczka od siłownika przy klapce (ja tak miałem zaraz po zakupie Esperaka).
Zdejmij boczek w bagażniku i obmacaj sprawę.
  
 
Cytat:

najpierw sprawdź czy nie obluzowała się wtyczka od siłownika przy klapce (ja tak miałem zaraz po zakupie Esperaka).
Zdejmij boczek w bagażniku i obmacaj sprawę.


Nie wiem czy wstyczka się obluzowała czy bolec blokujący żle ustawił, poruszałem wszystkim po trochę i już działa. Dziękuję !

A w razie czego wiem jak ręcznie otworzyć klapkę.
  
 
Nie chcę "zaśmiecać" forum więc zapytam tutaj o innym zjawisku, jakiemu ulega moje Espero / rocznik 1997 + LPG/. Wczoraj przy okazji korzystając z porady z tego forum ustawiłem sobie parametry sterowania zapłonem. Widać że autko nawet na gazie idzie . Dzis rano pojechałem w Bieszczady. To jest około 140 km w jedną stronę. Po około 15 km zapaliło mi się to żółte światełko, "namawiające" do wizyty w serwisie. Po dalszych 30 km zgasło i już więcej nie pali się. Więc pytanie - czy coś mi grozi ? Jeśli tak to gdzie teraz mam "wymacać" ? Dodam że dziś autko chciało około 9 l LPG na 100 km.
  
 
żółta lampka pali się często w zagazowanych esperach. Nie musi to oznaczać niczego poważnego, ale odczytaj kody błędów, będziesz miał pewność
  
 
Cytat:
2004-09-19 20:19:07, naive pisze:
Wczoraj przy okazji korzystając z porady z tego forum ustawiłem sobie parametry sterowania zapłonem.



Możesz dać link?
Pozdr. P.
  
 
On to tak ładnie nazwał, a chodzi poprostu o przekręcenie aparatu zapłonowego o kilka milimetrów w celu przyspieszenia zapłonu
Jest w poradach na stronie MaćkaGT... link?... moment...zapłon


[ wiadomość edytowana przez: plump dnia 2004-09-20 09:02:39 ]