MotoNews.pl
3 Pomocy! kody dla 2CT pilnie (64398/18) - PT
  

Pomocy! kody dla 2CT pilnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pilnie potrzebuje kodów silnika 2.0 TD z carinyE... jezeli ktoś ma procedure diagnozowania ze złącza to prosze o pomoc.
  
 
A jakie masz tam zlacze?W KTS 600 nic nie ma o diagnostyce tego silnika
  
 
Złacze standardowe DLC toyoty, wlasnie problem bo nigdzie nie mozna znalezc diagnostyki do tych silników a pneumatyki i rureczek to troche przesadzili w nim
  
 
Zapuscilem temat koledze z Toyoty moze cos zdobedzie ,jak popytalem tu i tam o ten temat to na razie kazdy robi .Banalnie jeszcze spytam czy zworka jakies kody dostales po numerze kodu mozna cos pomoc ale tobie to pewnie nie wystarczy i dawno to zrobiles...
  
 
Tak... zworka działa, jest kod 31 - czyli problem z czujnikiem cisnienia (doładowania) ale okazuje sie że czujnik jest dobry. Problem tkwi albo w połaczeniach pneumatycznych albo w którymś z elektrozaworków albo w samej pracy sprezarki. ale bez schematów ani rusz. pozdrwienia
  
 
A sprawdziles wydajnosc sprezarki?-zapinasz manometr na dolocie rozpedzasz sie troche i but na gaz i obciazasz hamulcem
  
 
Nie sprawdziłem... bo po pierwsze przy świecacej kontrolce awarii nie ma doładowania a po drugie w tym głupim silniku nie znaleźlismy wogole miejsca do podpiecia manometru nie mam pojecia jak to mozna dobrze zdiagnozować
  
 


Cytat:
przy świecacej kontrolce awarii nie ma doładowania




a czym ta turbina jest napedzana ???
nie bardzo rozumiem co ma kontrolka do pracy samej turbiny-
moze poprostu uszkodzona jest sprezarka!
  
 
Właśnie.... kontrolka awarii zaswieca sie w momencie gdy turbina przestaje pracować... ale zastanawiamy sie czy sprezarka wogole moze tak wariować tzn..pracuje dobrze i za moment nie pracuje? Ale gdy pozamieniam troche przewodów podcisnieniowych od róznych elektrozaworków to spręzarka wydaje sie nie przerywać swojej pracy z chwilą zapalenia lampki. Sprezarke oglądał człowiek od turbinek i stwierdził ze jest dobra..ale coraz wiecej wskazuje że uszkodzona moze być własnie spreżarka - tylko dlaczego w taki sposób daje oznaki?!
  
 
A mnie zastanawia te podcisnienie-czyzby ta sprezarka miala zmienna charakterystyke??? w tym roczniku??wtedy moznaby oskarzyc o to silownik/lubily sie zacinac/z toyoty jestem cienki
ale wydaje mi sie to malo prawdopodobne -bo co wiecej moze byc?? wszelkie nieszczelnosci byloby slychac.Moim zdaniem sprezarka ma opory mechaniczne
i nie zawsze wchodzi na swoj pulap obrotow wraz ze wzrostem obrotow silnika a kontrolka cie tylko uprzejmie informuje o braku cisnienia w dolocie w tym momencie.Jesli poprawi to ci samopoczucie moge dac namiar na zaklad w ktorym naprawialem turbine od CDI-ka ostatnio /Bielsko-Biala/ale to twoje rejony wiec pewnie go znasz.

Ewentualnie to moze byc sprezarka nie
od tego auta......
...moze miec upalone lopatki ...
....moze miec pekniety korpus ....
a moze ma zapchany intercooler...
a mozzze.........milej zabawy


[ wiadomość edytowana przez: rubermaid dnia 2004-10-01 12:18:29 ]
  
 
Okazuje sie że samochód był juz u mechaników i wszystko było rozbierane. Najprawdopodobniej sa pomieszane rurki z podcisnieniami i stad takie zamieszanie... a dodatkowo dochodzimy do wniosku że to wina turbiny..po prostu tak sie psuje że pracuje..nie pracuje... dzieki za pomysły
  
 
To tak jak migacz........dziala-nie dziala......dziala-nie dziala........