MotoNews.pl
  

Amortyzatory?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie polecacie amortyzatory? w przystepnej cenie, i co sadzicie o firmie GPD.
Czy przy obnizonym zawieszeniu mozna stosowac standardowe amory?
pozdr
mm
  
 
NK, Bilstein,sachs,boge, to dobre, firmy ja teraz będe zamawiał do e-36 bilsteiny z alegro podobno bardzo dobre.
  
 
JESTEM W TRAKCIE PRZERABIANIA TEMATU AKURAT MAM 3 ZNAJOMYCH CO MAJA WARSZTAT Z WYMIANA AMORTYZATORÓW
WSZYSCY 3 ZGODNIE TWIERDZA ZE DO SWOJEGO AUTA ZAKŁADAJA TYLKO SACHSY --- NO CHYBA ONI WIEDZA CO MÓWIA ZAŁOZYLI SETKI AMORTYZATORÓW ROZNYCH FIRM----
ODPOWIEDZ PRZYCHODZI SAMA JAKIE AMORKI ???
  
 


Ja mam u siebie czerwone Koni przód jest super (w miarę twardy i już sporo wytrzymał ) natomiast z tyłu niestety na przeglądzie wyszło że już są słabe a mają zrobione ok 25 tyś - to chyba trochę mało ale cóż jak sie ma sito zamiast drogi to takie są efekty . Ogólnie polecam je .

pzdr.

  
 
Chyba czeka mnie wymiana amorów, tył e-34. Co powiecie o firmie SFEC. Natrafiłem na takie oczywiście na allegro.
Cena tylko 86zł/szt. Drugie tanie to KAMOKA, 112zł/szt.
Są coś warte, ktoś na tym jeździ??

Wiem że Sachs itp są dobre, ale też droższe.
  
 
Jakiś miesiąc temu założyłem amortyzatory firmy Bilstein,model "B4"-jest to model o wzmocnionej twardości! Założyłem je wraz ze sportowymi sprężynami które obniżają auto 40/15! Z tego co wiem to 40mm. jest to maksymalny zakres obniżenia amortyzatora.Ja jak narazie jestem zadowolony z mojego zestawu!

Pozdrawiam
  
 
Ja niedawno zalozylem do swojej e36 na przód amorki firmy NK. Zrobilem na nich juz 10tys. km i jest spoko. Są tańsze niż Sachs albo Kayaba. Kilku znajomych smiga na Bilsteinach i tez sa zadowoleni.
Pozdr
  
 
zalozylem bilsteiny na przod cena pod 300zl za sztuke ale warto auto przykleilo sie do jezdni, czy przypadkiem fabryka nie dawala wlasnie na bilsteinach? nie obnizaj zawiechy koledzy poobnizali i potem wkladali spowrotem normalne sprezyny bo albo masz taczki i wszystko ci skrzypi albo zawadzisz podwoziem i urwiesz co nietrzeba. ja tez mialem obnizac i nie zrobilem tego i teraz nie zaluje
pozdr k1c
  
 
ja osobiscie jezdze na bilsteinach GAZ+OLEJ jezdzi sie super czy to w zakrętach czy na prostej drodze.Musze sie pochwalic ze miałem ostatnio w reku nowye amortyzatory olejowe BILSTEIN i DELPHI obydwa do seryjnego zawieszenia na przód do E30 przy wcisnieciu obydwóch na raz Delphi weszedł cały a Bilsteina połowa.OCENCIE SAMI.PODAM cene bilstein145zł 1 sztuka(wkaplecie z nakrętka)Delphi 110 zł sztuka(bez nakrętki) Kupisz tanie(PSEUDO OSZCZEDNOŚĆ)
  
 
witam
na wiosnę założyłem nowe amory sachsa fakt że są bardzo drogie bo cały komplet wyszedł mi 1100zł+ wymiana(dodam że nie kupowałem w servisie bmw bo tam to wogóle) ale są warte ceny auto tryma się pewniej nie buja a w zakretach idzie jak po szynach.
pozdrawiam
  
 
Witam! Właśnie pytałem sprzedawcy z allegro czy mogę założyć AMORTYZATORY BMW BILSTEIN B4 TYŁ GAZOWE,powidział że jeżeli mam obiżone o 30mm to ok, a ja mam 60mm obniżone, to powiedział że mogą długo nie potrzymac! Jakie w takim razie muszę założyć?
  
 
Do Valdasa!
Niestety ten sprzedawca ma racje,standardowy amortyzator przy takim obniżeniu nie spełnia swojej funkcji-więc będziesz musiał poszukać amortyzatorów sportowych o skróconym skoku tłoka. A dobrej firmy takie amorki niestety nie należą do najtańszych!
  
 
  
 
Cytat:
2006-11-19 12:12:34, ROBIM3 pisze:
Jakiś miesiąc temu założyłem amortyzatory firmy Bilstein,model "B4"-jest to model o wzmocnionej twardości! Założyłem je wraz ze sportowymi sprężynami które obniżają auto 40/15! Z tego co wiem to 40mm. jest to maksymalny zakres obniżenia amortyzatora.Ja jak narazie jestem zadowolony z mojego zestawu! Pozdrawiam


to zabijesz te amory szybko do obnizonych spreżyn są bilstein B8 B4 to zwykłe amory a B6to wersja usportowionych do seryjnych spężyn ja mam u subie B8sprin sa to amorki do krótkich sprżeyn umnie graja ze sprężynami AC Schintzer -40/-20
i B8 sa w pełni serwisowalnymi amorkami wiec jak sie poleje juz to w serwisie płaci sie 200zł i jest jak nowy
  
 
Wiem że powinny być amorki przystosowane do obniżonych sprężyn,ale niestety cena ich była dwukrotnie wyższa od tych co mam założone teraz-czyli B4! Z tego co mi wiadomo to standardowy amortyzator spokojnie wytrzymuje obniżenie 30-35mm, więc mam nadzieje że moje amorki troszke pojeżdżą! A jak nie to wtedy pomyśle o amorkach o skróconym tłoku!
  
 
Coraz większymi krokami się zbliża wymiana amorów z tyłu, już wcześniej miałem to zrobić, ale jakoś nie wyszło. Znalazłem takie KAYABA , co o nich sądzicie. Jakoś tanio, absolutnie mi to nie przeszkadza , ale wyczytałem że coś więcej kosztują.