| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-09-25 16:30:43 Najlepiej jak kupisz sobie swieczuszki NGK nr.3 i będzie luks |
DJCHUCKY Lębork | 2004-09-25 16:41:51 No właśnie mam NGK ale gdzie jest ten numer na nich napisany bo nie widzę?
Jest napis taki BP7H S [ wiadomość edytowana przez: djchucky dnia 2004-09-25 16:43:51 ] |
Tylda111 Frontera Sport RS 2 ... Konin | 2004-09-25 18:18:51 a ja polecam jednak bosh wg katalogu
PZDR |
Cezik Opel omega 2.0 Kombi Opole | 2004-09-25 18:48:27 Z czystym sumieniem także polecam NGK natomiast jeśli chodzi o BOSCHa to jest to totalny szajs może ze świecami jest lepiej ale przewody WN to totalna klapa wg. katalogu wybrane i np. miały za długie i za cienkie fajki wogóle nieciekawe wyglądały jak tania chińska podróbka, cena ok. 160 PLN ( nie obrażając w tym miejscu chińskich podróbek które coraz częściej nie ustępują jakością oryginałom), natomiast taki JanMor kabelki wyglądają (kształt i wymiary) jak oryg. BERU a cena 85 PLN. |
paweldm DEADSOUL Mitsubishi outlander Skarszewy/Gdańsk | 2004-09-25 22:41:05 Dorzucę swoje do dyskusji.
W poprzednim aucie na zwykłych świecach NGK na gazie przejechałem 50 tyś km później autko zbyłem. Obecnie w omedze mam świece Boscha nie wiem dokładnie jaki są dwu elektrodowe z miesiąc temu podczas wymiany rozrządu je sprawdziłem i są ok. Ja zrobiłem na nich 40 tyś km z czego 35 tyś na gazie i jes t dobrze, a ile poprzednik na nich jeździł to nie wiem. W każdym razie nie strzela. Wcześniej również spotkałem się z niezbyt przychylnymi opiniami na temat świec Boscha, a na NGK strzelało. |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-09-26 00:12:18 Ja na NGK jeżdże już od dobrych paru lat,zresztą wszyscy moi znajomi jeżdżą na tych świecach.Do Omy 2.6 którą sprowadziłem ojcu również założyłem NGK równocześnie z montażem LPG.Auto pali idealnie,nie strzela,nie ma falowania na wolnych obrotach,po prostu idealnie.I nie tam jakieś 2,3 czy 4 elektrodowe.Jest jedna elektroda ale za to iskra z niej taka że "konia by zabiła",także naprawde gorąco polecam |
DJCHUCKY Lębork | 2004-09-27 10:51:12 NO u mnie w mieście nie ma salonu opla i będę musiał do njbliższego jechać 50 km.
Podajcie poprostu długość gwintu. I dodam że na krótkich świecach które teraz mam - a one są stare i może to ich wina- silnik gubi zpłony i szarpie. Może jednak muszą być długie. Patrzałem ile jest gwintu i jest mało czyli tyle ile do krótkich. Więc nie wiem. Sprawdźcie to dla mnie proszę. To przecież jest chwila. Dzięki |
irmscher DEADSOUL Omega B Była:Omega A ... Stuttgart / Szczecin | 2004-09-27 14:39:43 Człowieku , ale marudny jesteś. Przecież napisano już tobie :
Na świeczkach powinieneś mieć napisane : BPR6HS ,lub w przypadku V-Line 3 : BPR6H . Ale się wysilę i dopisze: "B"-średnica gwintu 14 mm "P"-wyciągnięta końcówka izolatora "R"-opornik przeciwzakłóceniowy "6"-wartość cieplna (w skali NGK od 2-ciepła- do 13-zimna) "H"-długość gwintu 12,7 mm "S"-miedziany rdzeń Starczy Powodzenia |