No to mam problem...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wariuja mi nawiewy tj, np jeśli ustawie na zimny a nawet włącze klimę to przez nawiew na nogi i szybe od strony kierowcy oraz pasażera za kierowcą wali gorącem, zaś z drugiej strony (prawej) jest wszystko ok (wieje zimnym) podkreslam ,że wszystkie ustawienia na potencjometrach i regulatorach wylotowych są dobrze ustawione. Czy może to być wina złego odpowietrzenia? może tego elektrozaworu w komorze silnika? wie ktoś jak to sprawdzić? (mam automatyczną klimatyzacje e34)
  
 
właśnie z tymi automatycznymi rzeczami tak jest. jak sie popsuja to nie wiadomo od czego zacząć. myślę jednak że to nie jest wina ani zapowietrzenia, ani elektrozaworu. sadzę że cos tam się mechanicznie zacięło. jakaś dźwignia czy cięgno od wyboru własnie ciepło albo zimno.
pozdrawiam
  
 
hmm no to mam troche rozbierania... ale czasem działa dobrze czasem źle, zstanawia mnie dlaczego druga strona chodzi dobrze i dlaczego wali gorącem nawet jak włącze klime, czy wiek ktoś może czy poza czujnikiem temp. tym obok regulecji jest jeszcze jakiś inny? w innym miejscu?
  
 
czujnik pewnie dziala na obie strony. więc skoro po jednej jest ok a po drugiej źle to chyba nie wina czujnika. sądzę że to sterowanie klapkami otwierającymi/zamykajacymi dolot zimnego/ciepłego powietrza. tu chyba należy szukac przyczyny.
  
 
sprawdze dokładnie ale wydaje mi się ,że dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku.Jutro przetestuje to dokładniej.
  
 
a skąd na zimnym silniku ma się wziąć ciepłe powietrze?
  
 
miałem na myśli po otwarciu termostatu, a swoją drogą to u mnie dmucha ciepłym juz przy ok 40-50stopniach
  
 
Cytat:
mnie dmucha ciepłym juz przy ok 40-50stopniach


prawidłowo. nagrzewnica jest w małym obiegu a nie w dużym. pozycja termostatu nie ma znaczenia dla nagrzewnicy.
  
 
Po pierwsze odepnij kostkę (trzy gniazda - jeden plus i dwa minusy - czyli lewa i prawa strona) elektr. która wchodzi do elektrozaworu pod maską przy silniku, miernikiem sprawdź czy Volty się zmieniają gdy zmieniasz ustawienia wewnątrz samochodu na panelu , jeżeli tak (powinno od 0-12V) to panel jest ok, wtedy rozbierz elektrozawory i po protu je przeczyść - ale ostrożeni! ta są dwa małe zaworki do którch idą mini przewody, które łatwo urwać !
  
 
dziś wszystko działało ok , więc raz jest dobrze raz nie, spróbuje porady Aldika jak znów będzie źle