Wolne obroty -316

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mały problem z autem, jest to moja 1sza bmka i nie wiem co jest grane. auto do 2tys obrotow wkreca sie z problemami (pozniej jest ok) po nacisnieciu gazu albo pomalu wejdzie albo ja zdusi - po wejsciu na obroty i zdjeciu nogi z gazu spadaja obroty do ok. 0,5tys i gasnie. Problem wystepuje zwlaszcza przy dojezdzaniu do skrzyzowania spadaja obroty i czesto gasnie. auto eksploatuje na lpg gdyz na benzynie fatalnie chodzi -jest slabsze niz na gazie /dodam ze od nowosci byla na gazie/. a juz ma 13 latek i 270tys
  
 
zdejmij dolot powietrza, lub ułóż go tak by pęd powietrza kiedy jedziesz do przodu nie wpadał wprost do dolotu. krótko mówiąc odwróc wlot powietrza w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy.
pozdrawiam
  
 
co do wlotu powietrza moge sie zgodzic, ale problem wystepuje rowniez gdy stoje, przygazuje na chwile do 2-2,5 tys i puszczajac gaz obroty gwaltownie spadaja ponizej normy (1tys), zauwazylem ze mam otwor w obudowie filtra (w dolnej czesci od strony silnika na okolo 1cm) ktory wyglada na fabryczny. nie wiem czy tam bylo cos zamocowane czy tak ma byc.
  
 
a niby jakie ty byś chciał mieć wolne obroty?? norma to własnie około 700-800 obr/min.
otwór jest po to by spływała woda która ewentualnie dostałaby się w obudowę filtra.
pozdrawiam