| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2004-10-01 23:53:46 Jakis kolega sympatyczny (notabene to chyba ten co wylicytowal to )przeslal mi ostatnio cos takiego:
Wiadomość od: ProfSubZero, wysłana z komputera o numerze IP: 80.48.114.247 -------------------------------------------------------------------------------- Treść wiadomości: Czesc, czy nie zainteresowalby Cię taki zestaw: - ksiązka napraw do Espero w j. polskim ponad 1000 stron - 2 tomy wydana przez Daewoo - katalog czesci z rysunkmai do Espero, 600 stron - rogram diagnostyczny + schemat kabla do PC To wszystko 55 MB, ogrom wiedzy do sciagniecia z mojego szybkiego serwera. Cena: 10 zł. Jesli jestes zainteresowany prosze o kontakt. Moge wystawic aukcje. [ wiadomość edytowana przez: soop dnia 2004-10-01 23:54:23 ] |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-10-02 07:13:39
Musisz poszukać w wyszukiwarce jest (był) gdzieś link do zassania książki :: Szukanie linku do serwisówki nie zajelo mi dłużej jak 5min. Nie będę świnią i TU szukać [ wiadomość edytowana przez: kisztan dnia 2004-10-02 07:20:05 ] |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-10-02 07:47:16 Tomek zostałeś członkiem klubu, ponieważ bez tego nie mógłbyś wejść w link podany przez Kisztana Podaję jeszcze raz... Tutaj ! |
tomeklew białystok | 2004-10-02 09:39:04 regulator nie trzyma ciśnienia i wyrzuca paliwo przez przepustnicę aż do węży gumowych wychodzących z filtra powietrza. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-10-02 11:03:04
Ooo! ![]() ![]()
NIe wiedziałem Człek uczy się przez cale życie |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-10-02 20:36:24
Ale jak?? Którędy?? Paliwo jest podawane do szyny (nic innego jak common rail, tylko ze znacznie mniejszym ciśnieniem i nie jest to diesel) i na tej szynie jest zamontowany regulator ciśnienia paliwa. Z szyny paliwo dostaje się do kolektora dolotowego poprzez wtryskiwacze, których ujście jest tuż przy głowicy silnika. Nie potrafię sobie wyobrazić, jak paliwo poprzez wtryskiwacz wlewa się do kolektora dolotowego, wypełnia go (będzie tego z pół litra) aż do momentu, w którym zaczyna się ono wylewać przez przepustnicę... |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-10-03 16:37:57 Acha, już wiem! Choć na początku wydawało mi się to niedorzeczne!
Po prostu regulator ciśnienia paliwa jest regulowany podciśnieniem z kolektora dolotowego. Pewnie poszła ci membrana albo uszczelnienie i paliwo leciało poprzez sterujący regulatorem przewód podciśnieniowy prosto do przepustnicy. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-10-03 20:19:37 A ja mam regulowany firmy Bosch...... |