Kupilem stozek i....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wiec kupilem filt stozkowy i mialem go zamiar zamontowac i tak uczynilem.Gdy juz wymontowalem seryjny i zamontowalem stozek odpalam i nagle obroty spadaja i gasnie.Odrazu wiedzialem ze to wina czujnika w seryjnym filtrze,co zrobic zeby chodzil na stozku i mi nie gasl? ;/
  
 
Moze nie podlaczyles silniczka krokowego albo przeplywomierza?
  
 
Cytat:
2004-09-16 22:05:21, zlociutki pisze:
Moze nie podlaczyles silniczka krokowego albo przeplywomierza?


O kurde , a co to wogle jest! Tylko odlaczylem ten kabelek od czujnika w seryjnym filtrze,nic wiecej nie ruszalem
  
 
Mam nadzieje stary, ze nie zdemontowałeś całkiem przepływomierza, bo będzie kicha!!!
Wtedy nie ma szans, żeby auto jeżdziło (o ile odpali)...
SPrawdz dokładnie, czy nie zdemotnowałes o ten jeden element za dużo..Powinieneś zdemontować samą puszkę z filtrem i nic ponadto ( w moim Accencie przynajmniej przepływomierz był na rurze już za puszka filtra oryginalnego...)...
  
 
Cytat:
2004-09-17 15:45:11, mormon pisze:
Mam nadzieje stary, ze nie zdemontowałeś całkiem przepływomierza, bo będzie kicha!!!
Wtedy nie ma szans, żeby auto jeżdziło (o ile odpali)...
SPrawdz dokładnie, czy nie zdemotnowałes o ten jeden element za dużo..Powinieneś zdemontować samą puszkę z filtrem i nic ponadto ( w moim Accencie przynajmniej przepływomierz był na rurze już za puszka filtra oryginalnego...)...


No wlasnie,zdemontowalem tylko puszke z filtrem.Ale w tej chwili siedzi seryjny filtr a stozek czeka... Teraz jasniej przedstawie sprawe.Siedzi teraz seria, i do puszki filtra dochodzi taki kabelek ktory mozna wyczepic i wpiac,gdy wyczepiam go i gdy juz odpalilem spadaja obroty i i samochod az caly drzy albo porostu gasnie.I w tym caly moj problem, co mam zrobic ze jak bede chcial zamontowac stozek zeby mi obroty nie spodaly albo nie gasl gdy odlacze ten czujnik od filtra seryjnego
  
 
Witam
Ja wladsnie tez chcialem sobie zalozyc stozek do accenta '96 jak juz pisalem kiedys i goscie w sklepie popatrzyli i powiedzieli ze bedzie troche kombinacji bo jest za duzo czujnikow i lepiej jest wlozyc sportowa wkladke zamiast stozka. W accencie jest jeden czujnik wlasnie w puszcze filtra i to jest problem bo niema go jak wpiac, chyba tylko ratuje jakas pzrerobka i wmontowanie go w rure dochodzaca do stozka, ale sam niewiem i chcialbym sie dowiedziec jak mozna to rozwiazac bo sam chcialbym miec stozek.
Pozdrawiam i zycze powodzenia, jakbys zrozwiazal problem to sie pochwal na forum
  
 
ten kabelek który wypinasz to zapewne kabelek od czujnika przepływu powietrza i on musi się znaleść w nowym układzie dolotowym. należy go wydłubać z puszki i umieścić go w dolocie, odcinek za filtrem (między filtrem a przepustnicą). Nawiercić np. otwornicą jeżeli ktoś sie nie czuje pewnie ręcznie i wepchnąć go do dolotu i powinno działać. Ale zmienić odrazu cały dolot, nie zostawiać rur seryjnych pomiędzy przepustnicą a stozkiem tylko zmienić na kwasówke najlepiej.

Był już topic o tym i tam dosyć obszernie opisywałem zmiane.

A co do samego montażu,to niewierze żę się nieda, jak ktoś ma ochotę to w Wawie chętnie zamontuje

Pozdro
  
 
Cytat:
2004-09-17 22:44:12, Oddi pisze:
ten kabelek który wypinasz to zapewne kabelek od czujnika przepływu powietrza i on musi się znaleść w nowym układzie dolotowym. należy go wydłubać z puszki i umieścić go w dolocie, odcinek za filtrem (między filtrem a przepustnicą). Nawiercić np. otwornicą jeżeli ktoś sie nie czuje pewnie ręcznie i wepchnąć go do dolotu i powinno działać. Ale zmienić odrazu cały dolot, nie zostawiać rur seryjnych pomiędzy przepustnicą a stozkiem tylko zmienić na kwasówke najlepiej.

Był już topic o tym i tam dosyć obszernie opisywałem zmiane.

A co do samego montażu,to niewierze żę się nieda, jak ktoś ma ochotę to w Wawie chętnie zamontuje


Pozdro



OK,tHx a ile bys chcial za montaz jak bys sie tego podja?

[ wiadomość edytowana przez: doogas dnia 2004-09-19 22:13:56 ]
  
 
od tygognia pomykam na stozku, i zgadzam sie z Oddi, tez mialem czujnik ktory przelozylem na rure na ktorym jest stozek, jak narazie zadnych problemow, check engine tez nie daje znakow

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-19 22:11:44, BANDITTO pisze:
od tygognia pomykam na stozku, i zgadzam sie z Oddi, tez mialem czujnik ktory przelozylem na rure na ktorym jest stozek, jak narazie zadnych problemow, check engine tez nie daje znakow

Pozdrawiam


spox, a jak sie sprawdza?jest dzwiek zasysanego powietza?! ;D
  
 
ssanko slychac jak sie depnie dzwiek?hmmm moje skromne 1.8 zamienilo sie na dzwiek z V6 wydaje mi sie ze przy starcie stal sie troszke zwawszy..bede jeszcze budowal dolot bezposredniego powietrza do niego albo teraz albo na letni sezon wiec bedzie musial wziasc tyle powietrza ile mu wejdzie
  
 
Cytat:
2004-09-19 22:29:19, BANDITTO pisze:
ssanko slychac jak sie depnie dzwiek?hmmm moje skromne 1.8 zamienilo sie na dzwiek z V6 wydaje mi sie ze przy starcie stal sie troszke zwawszy..bede jeszcze budowal dolot bezposredniego powietrza do niego albo teraz albo na letni sezon wiec bedzie musial wziasc tyle powietrza ile mu wejdzie


No no,poprostu zajebiscie! ;D tylko ze jak mu zrobisz dolot zeby sie nie zadlawil ogromna dawka powietrza;d,zartuje zycze powodzenia w konstrukcji dolotu! A jak spalanie ze stozkiem?mniej?
  
 
ze spalaniem to napisze za kilka dni, wlalem wczoraj 40 litrow i zobaczymy ile przejedzie..
  
 
makaron, jak wystarczy Ci pomoc przy montażu to w ramach promocji w TunersGarage

Bandito a gdzie umieściłeś stożek ? bo ja już troche kombinowałem ze swoim ... na osiągach zyskał dopiero jak mu przedłużyłem sporo układ dolotowy

Pozdrawiam
  
 
tHx Oddi! zapamietam to sobie i jak bede mial czas to napewno wpadne bo teraz to nie zabardzo ;(
  
 
Mam zamiar założyć stożek do SCOUPE ale jeszcze nie wiem jaki i jak go najlepiej załozyc i jakie sa ceny , prosze o porade
Pozdrowienia
  
 
ceny za zwykły stożek pojedyńczy zaczynają się od 100zł (bezfirmowe)

zaś JR lub Kingdragon zaczyna się od około 150zł w zwyż

Stożek musi mieć dobraną średnice wlotu do średnicy układu dolotowego i do mocy (oraz pojemności) auta. w zależności któy zakres obrotów chcesz poprawić i jakie są możliwości w komorze tak należy skonstruowac dolot.
A co do samego montażu było kilka wskazuwak w temacie już. Niestety nie jestem wstanie nic więcej doradzić bo nie wiem jak tam u CIebie jest z miejscem pod maską.

A co do samych stożków to dla HTG mogę zaproponować stożki firm EUFAB, JR, Kingdragon, BMC z dobrym rabatem.

Pozdrawiam
  
 
a , orjentuje sie ktos jak zachowuje sie samochod zasilany gazem przy stozku? probowal ktos ? ciekaw jestem czy normalnie schodzi wtedy z obrotow ?
  
 
dławi się, nie ma sensu stożka do gazu, bo przy gazie jeszcze się ogranicze ilość powietrza które jest doprowadzane do silnika, choć czasami da się to obejść prostym układem.

Pozdrawiam
  
 
Tak tez podejrzewalem, dzieki.