Witam szanownych czytelników forum i proszę o kilka rad
1. Typ reduktora: pneumatyczny czy elektroniczny ? Podobnoż elektroniczny jest lepszy tylko jakoś nikt go nie montuje (chodzi o cenę czy są jakieś merytoryczne przesłanki przemawiające przeciwko takiemu rozwiązaniu?).
Znalazłem go tylko jako składnik instalacji M.G. Motorgas.
2. Uwagi odnośnie montażu instalacji. Czy poniższy wywód (dla Skody Favorit) jest właściwy również dla Golfa na gaźniku (jeden z gazowników mnie wyśmiał):
"Jeśli chodzi o elektrozawór benzyny najlepiej założyć jak najbliżej gaźnika, żeby pompka paliwa dawała tyle paliwa, co należy. Mikser najlepiej założyć do środka do obudowy filtra powietrza. To wszystko czaaaaa powiedzieć fachowcowi - ciężko przekonać twardziela bo on wie lepiej oczywiście

ale zawsze można pojechać do kogoś, kto się zgodzi na taka instalke jaką chcemy."
3. Zapalanie na gazie. Spotkałem sie z opinią (fanclub Skody):
"Wielka bzdura ze silnik się niszczy przy odpalaniu na gazie !!!!! MIT!!! Bardziej się niszczy na benzynie! Dlaczego?
Oto potwierdzenie!- Jak zapalamy na benzynie to silnik nie rozgrzany lub, który stal ma słabe smarowanie przez pierwszych kilkadziesiąt sekund, a dodatkowo benzyna ma właściwości zmywające olej prawda? Więc skutecznie zmywa
z gładzi cylindrów olej!!! Wtedy chodzi sobie na sucho i zajebiście trze! Najbardziej zużywa się silnik przy rozruchu!!! Przez pierwsze chwile rozruchu i pracy !!!!!!!!! Jak ktoś nie wierzy to niech udowodni ze jest inaczej

A gaz oczywiście nie ma właściwości zmywających, więc mniejsze tarcie z tego wychodzi, co? "
4. Świece - trzej gazownicy polecają mi NGK ale nie V-line (z jakiś
powodów nie powinny to być świece wieloelektrodowe). Mógłbym wiedzieć dlaczego?
5. Generalnie chciałbym założyć instalację taką by długofalowo koszty jej serwisowania były jak najniższe a żywotność jak najwyższa. (Na chwilę obecną chcę tym autem zrobić ze 100.000 km w 6-7 lat; oczywiście jeśli się wcześniej nie rozleci

.
6. Jakim olejem zalecacie Państwo zalanie silnika (ostatni właściciel
jeździł na półsyntetycznym Mobil 1 10w/40. Znajomi radzą mi tańszego Statoila 10w/40 albo wręcz przejście na mineralny (Shell 15w/40)- silnik jest świeżo po remoncie. Jak wg. Waszej opinii olej koresponduje z eksploatacją auta na gazie?.
Opinie w internecie są bardzo podzielone. Często zalecany olej do tego silnika to mineralny Mobil 1 15w40.
Serdecznie pozdrawiam
Znach0r
null[ wiadomość edytowana przez: Znach0r dnia 2004-09-28 16:09:48 ]