Fso 1500 + most od sierry 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słyszalem ze mozna załozyc taki most i kwadracik bedzie sie lepiej zbieral i wogóle bedzie mial lepsza trakcje oraz chamowanie bo z tyłu sa bebny. Prosze o jakies wypowiedzi czy tak mozna zrobic bo mam most do wymiany a mam mozliwosc zakupu tanio takiego mostu. Z góki dzieki za rozwiklanie mojego porblemu
  
 
poza kwestiami zwiazanymi z umocowaniem mostu sierry w 125 pierwsze co przychodzi na mysl to fordowski rozstaw srub 4x108... przemysl to....
  
 
Wiem napewno ze bedzie sporo zabawy przy mocowaniach ford napewno ma inne nie wime jak z rozsawem osi czy nie jest przypadkiem dużo szerszy?? i moga koła Ci wystawac chyba ze poszerzasz bude. Nie lepiej załozyc polonezowski szeroki od rovera tez ma inne przełozenie jest szerszy chyba okolo 4 cm na strone i pasuje bez problemu tylko gwint przewodów hamulcowych jest inny bo drobniejszy ale to mozna wymienic całe przewody lub tak jak ja wkręciłem na chama przewód fiatowski w trójnik plusowski i sie trzyma no i oczywiscie tez sa bębny
Tak jest łatwiej chyba ze lubisz sie bawic masz czas i sprzet
  
 
no to chyba zaloze od plusa. a jak jest z tym od traka
  
 
a sierra nie ma przypadkiem niezaleznego zawieszenia z tylu tak samo jak scorpio?
  
 
a ma niezależne zawieszenie , ma wachacze i sprężynki
  
 
Cytat:
2004-10-26 16:15:04, lukaszc pisze:
a ma niezależne zawieszenie , ma wachacze i sprężynki



tak tez myslalem, bo sam sie swego czasu wozilem skorpiaczem 2.4 V6

wiec to by bylo chyba na tyle w temacie "mostu" w sierrze
  
 
Od trucka nie pasuje b ma inne mocowania gdyż trak jest na ramie ale dla chcacego nic trudnego słyszałem że ktoś włozył ponoc ma inne przełożenie mniejsza v-maks lecz przyspieszenie lepsze tylko ze trzeba spawac i przerabiac
  
 
sierra ma dyfer 3.38:1... czyli baaaardzo długi.