Corsa - czy warto?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moto-rowicze,
Z racji tego, że jestem moto-laikiem + płeć (kobieta) pozwolę sobie na obciachowe pytanie
Czy warto kupować corsę - rocznik 2002..
Proszę o obiektywne zdanie użytkowników i nie tylko!

Pozdr! Jussi

hehe płeć nie ma znaczenia ... tylko kolor wlosow hehe zartuje

Co do tematu to niestety nikt Ci na to pytanie nie odpowie a to z racji tego ze za malo jest danych. Napisz jaka Corse, za ile, jakie wyposazenie, jaki przebieg, jaki stan wizualny, jaki techniczny i bedziemy radzic nad Corsa

pozdr

Kolor włosów powiadasz... nie blond, więc jest szansa że coś zakumam
Co do corsy to jutro będę ją widzieć na żywo, więc potem napiszę co i jak...
Mam też jeszcze na oku VW polo r-98 diesel.. I co tu wybrać?
Jutro opiszę oba przypadki dokładnie.
To mój pierwszy zakup czterech kółek, więc proszę o heeeeelp!

Narka - Jussi

Poogladaj Corse na zywca i nam opowiesz, najlepiej zeby ktos kto sie zna poszedl z toba

papa

tak jak mowi Thaniel - warto by bylo gdyby ktos poszedl z Toba, zobaczyl co i jak - bo moze auto bite, zle zrobione i krzywo jezdzi ? no i wazne tez zeby sie autem przejechac, posluchac czy cos nie stuka, skrzypi itp itd

opowiedz nam potem co i jak

Widzę, że i tak wszyscy wątpią w mój motoryzacyjny zmysł... żartuję!
Dziś o 16 wszystko się wyjaśni. Chcę oba autka wziąć na totalny przegląd do stacji diagnostycznej.
Chodzi mi raczej o markę - czy warto się pakować w opla? Czy może VW, albo seat?
Przeczytałam już mnóstwo artykułów, opisów itp. ale wiecie, że to i tak do bani, jak się nie usiądzie za kółkiem i nie pojeździ. Dlatego pytam o zdanie WAS

Pozdr!!!!!
jussi

Wiesz co moim zdaniem teraz to auta sa juz tak podobne do siebie ze chyba nie ma znaczenia marka choc ja osobiscie opla bym nie kupil nad vw bym sie zastanowil forda tylko do 92 roku hehe ale ja jestem po...ny

pozdr

Zajrzyj na strony Opel klubu i pogadaj z urzytkownikami tego autka.