MotoNews.pl
  

Senator B 3.0 24V cały dobry na części!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć zwiozłem sobie z niemiec Senatora B aby z niego wsadzić wszystko do mojej Omy A Caravan.

Teoretycznie zostanie mi cała buda Senatora.
Gdybym wiedział że jest jakiś chętny na te budę to bym zrobił opłaty akcyzowe i inne duperele tak że jak ktoś ma swój wóż rozbity w mak to mógłby mieć całą budę do zarejestrowania.
I ile bym dostał za to bo niewiem czy jest sens płącić akcyzę za to.

Jak nie to chyba wtedy na ćwiartki go sprzedam.

Byłby ktoś chętny?
Reszta części nie wchodzi w grę. Mógłbym się oczywiście zamienić automata na manuala z jakąś dopłatą chyba.
  
 
Mi strasznie gnije buda, to sobie przełoże flaki z mojej Omy, z silnikiem 1,8 na czele
  
 
poważnie piszesz czy sobie jaja tylko robisz?

I do końca nie wie mczy to by się opłąciło bo musiałbym tak jakby całą brykę zarejestrować.

To koszt ok 1200 zł no a teraz musiałbym cos na tej budzie jeszcze zarobić bo jakbym nie zarobił to chyba lepiej będzie ją oddać na złom za cenę stali.

Zresztą ta buda też jest zardzewiała. Tylne nadkola są w stanie poważnym.
Raczej trzeba byłoby wspawać reparturki czy jakoś tak to się zwie.
  
 
No i do tego jeszcze robocizna za przełożenie wnętrzności, w sumie jakieś 3000, skórka nie warta wyprawki, wątpię żeby się ktoś na to skusił, zresztą przy moich 90 szkapach mechanicznych i gazie to Senatorem bym się już wcale nie rozpędził
  
 
Masz rację. CHyba się kompletnie nie opłaca.

Trzeba to będize chyba pociąć palnikiem i na złom oddać.
Lub komuś na ćwiartki sprzedać.
Senator nie waży więcej niż Omega bo 1450 kG.
  
 
Cytat:
2005-07-12 20:00:26, OMENATOR pisze:
...Senator nie waży więcej niż Omega bo 1450 kG.



chyba bez silnika i skrzyni waży 1450 kg
  
 
Macie jakieś dziwne przekonanie że Senator to jakaś inna bryka niz Omega.
Prezcież to wszystko to samo tylko blachy wyglądają innaczej jest inny przód i ma poprostu klasę wyższe wyposażenie i wygląd tapicerki.
Przód zresztą da się z miejsca przekręcić do Omegi ( zderzak, lampy, maska i błotniki)
Wszystko pasuje ładnie.
  
 
Senator z tego co mi się wydaje jest parę centymetrów dłuższy od Omegi (więcej miejsca z tyłu/większy bagaznik ??), więc powinien być chociaż o kilkanaście/dziesiąt kilogramów cięższy. Ale może tylko mi się wydaje, nie widziałem jeszcze Senatora i Omegi postawionych bok w bok
  
 
Cytat:
2005-07-13 11:00:38, OMENATOR pisze:
Macie jakieś dziwne przekonanie że Senator to jakaś inna bryka niz Omega. Prezcież to wszystko to samo tylko blachy wyglądają innaczej jest inny przód i ma poprostu klasę wyższe wyposażenie i wygląd tapicerki. Przód zresztą da się z miejsca przekręcić do Omegi ( zderzak, lampy, maska i błotniki) Wszystko pasuje ładnie.



a ty wiesz ile wazy np omega 3,0 24V??? , bo chyba nie!!!!!!
~1600 kg to uśredniona masa i senatora i omegi z takim samym silnikiem.

następnym razem miej pewność co piszesz!

senator nie ma o klasę wyzszego wyposażenia od omegi...
uprasza się o niepouczanie w temacie senatorów i omegi A 3,0 24V
  
 
Moja Omega 24V na badaniach, na rolkach, wazyla 1470 kg.
Z kołem, skrzynka z narzedziami, paliwem 30 L, fotelikiem i innymi pierdolami.
  
 
a moja 24V ważyła 1580 , 1610 itp
w zalezności od wagi na której się znajdowała


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2005-07-13 19:27:54 ]
  
 
Dobra dobra!!

To że jest dłuższy to nie znaczy że cięższy.

A czy wy wiecie czemu on jest wogóle dłuższy i co on tam ma dłuższego?

Ja mam Senatora i Omegę i na pierwszy rzut oka odrazu widzę że:

Są dłuższe błotniki i maska, zderzak w kształcie półkola i wystaje bardziej do przodu aby zakryć dłuższą maskę z grilem, lampy mają przedłużone mocowanie i po ich zamocowaniu wystają bardziej do przodu.

No i co i te pare plastyków i dłuższe lampy mają więcej ważyć? NIE!!!


A co do wyposażenie. Ludzie popatrzcie sobie na wygląd deski rozdzielczej.
Nawet mój sąsied który z samochodami niema nic wspólnech był zachwycony tym wnętrzem. Łącznie z moimi rodzicami.
Deska rozdzielcza ma super kształt i wyglad w porównaniu do deski z Omy.

CO do przodu to wszystkie mocowania są identyczne tak więc można spokojnie przekręcić cały przód od Senatora.
Będe się starał przełożyć jak najwięcej lecz największy problem to regulowane amortyzatory tylne które w senatorze mocowane są do nadkoli a w mojej Omie Caravan gdzieś tam pod spodem.
Z Omegą sedanem chyba by nie było problemu.
Drzwi tyle już są inne całkowicie. Możliwe że tapicerka będzie pasować

Na dodatek Senator jest niżej zawieszony od Omegi.

Będę robił setki zdjęć jak będę rozkładał Senatora a potem Omegę na kawałki.
Chodzi o udokumentowanie każdej najmniejszej wiązki elektrycznej aby po przełożeniu wiadomo było którędy ma to iść.

Interesowałyby kogoś takie zdjęcia i opisy?
  
 
i znów piszesz dyrdymały, które użytkownikom, miłosnikom, włascicielom senator/omega są doskonale znane lub całkowicie się z nimi nie zgadzają

omega nie jest niżej zawieszona od senatora

nie myl pojecia estetyka wygląd wnętrza samochodu a wyposażenie.

jak masz takie pojecie o omedze/senatorze to zyczę wytrwałości i powodzenia w tworzeniu "czegoś" złożonego ze słynnej już omegi 2,6 za 3 tyś zł i senatora C30SE za 500 ojro