Wysokie wolne obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem dotyczy samochodu mojego wujka VW Polo 1,0 , rok. 98. Konkretnie wolnych obrotów, które w czasie jazdy nie spadają z 2,500 tys. Przy opalaniu wszystko jest prawidłowo, ale w czasie jazdy gdy zmienia się bieg, czy jedziesz na luzie przez parę sekund obroty są wysokie. Natomiast po zatrzymaniu się 3-5 sek. i obroty maleją na 1000. Samochód wujaszek odstwiał do mechanika, ale narazie nic nie znalazł. Może doradzicie w czym może tkwić problem i czemu bardziej się przyjrzeć. Dodam, że wysztko zaczeło się po wymianie tłumika końcowego, w którym przepaliła się siatka wewnątrz jego i zatkał go materiał tłumiący.
  
 
sprawdz przepustnice i jej okolice zawor regulacji biegu jalowego
w polo to raczej silniczek krokowy oraz stycznik biegu jalowego przy pedale przys. lub przy zespole pepustnicy
  
 
podobny przypadek miala kuzynka w puncie - co jakis czas wolne oborty byly mocno wysokie - jak jezdzilem od czasu do czasu to na skrzyzowaniu troche dziwnie ludzie sie na mnie patrzyli....

powodem byl zacinajacy sie silnik krokowy...koszt naprawy 100 zl

pozdrawiam
  
 
zdemontować i wyczyscic regulator wolnych obrotów-tak myślę
  
 
Witam postawił bym tu na silniczek biegu jałowego , czyli krokowy , jezeli samochód ma przejechane koło 100 tys lub powyzej to raczej to , z reg,da się go wyczyscic wymoczyc w jakimś preperacie np wd alo to pomoze na jakieś 1000-1500 tys km , naklepiej kupić nowy , wiem ze jest drogi ale używek niepolecam .Pozdro Raff
  
 
Cytat:
2004-10-12 11:55:27, Raff2 pisze:
Witam postawił bym tu na silniczek biegu jałowego , czyli krokowy , jezeli samochód ma przejechane koło 100 tys lub powyzej to raczej to , z reg,da się go wyczyscic wymoczyc w jakimś preperacie np wd alo to pomoze na jakieś 1000-1500 tys km , naklepiej kupić nowy , wiem ze jest drogi ale używek niepolecam .Pozdro Raff


no własnie o tym mówiłem....
p. s ..tylko nie WD. benzynka ekstrakcyjna i kompresor..
  
 
Hallo,nalezy jesze sprawdzic sonde Lambda.Adalbert