| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaremo ESCORT Kwidzyn | 2004-10-16 14:00:42 Orientujecie sie ile kosztuje sonda lambda do escorta 91r 1,6 EFI ?
Dzisi pytalem w sklepie to powiedzieli mi ze bosch kosztuje od 450 do 600 zl !!!! Czy to normalna cena ? Wydaje mi sie dziwnie wysoka, na allegro widzialem uniwersalne bosch za 80 -120 zl. Prosze o opinie... |
YasieK RekSio Chrzanów | 2004-10-16 14:46:40 Kup "uniwersalna". W kieszeni zostanie ci kupe kasy a roznicy nie ma zadnej. |
jaremo ESCORT Kwidzyn | 2004-10-16 14:52:17
Lubie takie odpowiedzi Poczekam jeszcze na inne... |
Henryk Kraków | 2004-10-16 15:13:09 Półtora roku temu kupiłem i założyłem uniwersalną...trzebabyło tylko przelutować wtyczkę i jeżdże.....nic się złego nie dzieje.....gaz-benzyna.Działe bez problemu. |
jaremo ESCORT Kwidzyn | 2004-10-16 15:37:28 Jesli jeszcze jedna osoba potwierdzi ze uniwersalne sa dobre to w poniedzialek smigam do sklepu |
niesztof Ford Escort Opole | 2004-10-16 16:13:32 Ja tez potwierdzam, juz 1,5 roku i ok.
A co ma znaczyc
|
kristoff Renault Clio II ph.2 Piastów | 2004-10-16 16:17:32 Sorry za te powtórki, miałem problemy z logowaniem.
|
Henryk Kraków | 2004-10-16 16:22:03 Ja też mam 4 przewody chociaż mój to zwykły CVH.Moja kosztowała chyba 120 jeśli dobrze pamiętam. |
![]() Bakster Escort Szczecin | 2004-10-16 22:42:49 Ginel a to ze uniwersalna to nic nie wadzi?? bo slyszalem ze wsadza sie takie o tej samej ilosci kabli ale czasem nie bangli... |
ginel Foca busko | 2004-10-17 18:14:44 chodzi tylko o napiecie 1.0v |
BraincrusH BMW e-32 735 + Escor ... Harlow | 2004-10-17 19:57:29 a czy te uniwersale beda pasowaly do 1,6i z MK4 '87 ? bo ja jezdze od poczatku bez lambdy , tzn byla zlamana juz jak ja kupilem... |
jaremo ESCORT Kwidzyn | 2004-10-17 21:47:06 A jak wlasciwie mozna sprawdzic i ocenic czy sonda nadaje sie juz do wymiany ? |
Henryk Kraków | 2004-10-18 22:40:06 Przy pomocy voltomierza.Przy pracującym silniku podpinarz voltomierz najlepiej wskazówkowy(lepiej widać zmiany napiecia )do przewodu sygnałowego bodaj.szarego.Drugą końcówkę przyrządu na masę.Sprawna sonda wystawia sygnały od0.1V-0.9V cyklicznie mniej więcej co sekundę(uboga-bogata mieszanka).Jeśli nie ma zmian ,są zbyt wolne lub stoi cały czas 0.45V to sonda jest padnieta.sprawdź przy okazji omomierzem obwód grzałki (dwa białe przewody) bo może sonda sie nie dogrzewa do normalnej temperatury pracy,oraz stan wtyczki.Jeśli coś pochrzaniłem to proszę o wybaczenie ale piszę z pamieci a dawno już tego tematu nie przerabiałem.Polecam artykuł http://www.republika.pl/autotechnikaekspert/teoria.htm#Sonda |