MotoNews.pl
  

Gaśnie na trasie po wciśnięciu sprzęgła...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i od razu życze wszystkieg onajlepszego z okazji świat.

Do rzeczy.
Jestem od 4 lat właściwielem Poldemara 1.6 gaźnik + LPG. Maszynka porusza się tylko na gazie, bo brak w nim pompy paliwa Od jakiegoś czasu gdy jade na trasie powiedzmy 90km/h na piątym biegu i wcisne sprzęgło (np przed skrzyżowaniem)-samochód gaśnie. Sytuacja nie ma miejsca,gdy przed wciśnięciem sprzęgła choć na chwilkę wcisnę hamulec. Co jest grane?
Druga kwestia to poruszany już temat skakania wskazówki w obrotomierzu i wyczuwalnego razem z tym szarpania silnika przy przyspieszaniu.
Mam nadzieje,że ktoś jest w stanie mi pomóc.
Pozdrawiam.
 
 
wysiadł parownik a dokładnie przepony w nim się znajdujące, ze starości, mam to samo w cytrynce, nowy parownik to koszt 250-350 zł
  
 
To jednak chyba nie parownik,bo membrany wymieniałem jakies 2 miesiące temu.
  
 
Cytat:
2005-03-27 18:05:23, Anonymous pisze:
Witam i od razu życze wszystkieg onajlepszego z okazji świat. Do rzeczy. Jestem od 4 lat właściwielem Poldemara 1.6 gaźnik + LPG. Maszynka porusza się tylko na gazie, bo brak w nim pompy paliwa Od jakiegoś czasu gdy jade na trasie powiedzmy 90km/h na piątym biegu i wcisne sprzęgło (np przed skrzyżowaniem)-samochód gaśnie. Sytuacja nie ma miejsca,gdy przed wciśnięciem sprzęgła choć na chwilkę wcisnę hamulec. Co jest grane? Druga kwestia to poruszany już temat skakania wskazówki w obrotomierzu i wyczuwalnego razem z tym szarpania silnika przy przyspieszaniu. Mam nadzieje,że ktoś jest w stanie mi pomóc. Pozdrawiam.



stawiam na zle wyregulowany skład mieszanki LPG
  
 
Sluchaj ja od nowosci instalacji mam cos takiego ze przy 90km/h jak wcisne sprzeglo to zgasnie albo obroty spadna do 400. Podobno jest to na gazie zupelnie normalne, mozna kombinowac z ustawieniem rury wlotu powietrza ale u mnie bez zmian, po prostu sie przyzwyczailem i nie jezdze na luzie a staram sie hamowac silnikiem
  
 
ja miałem coś takiego w swoim starym df-ie...
wystarczyło założyć rure na obudowe filtra powietrza i wygiąć ją tak żeby powietrze zasysał nie z przodu a gdzieś tam spod serwa na przykład(po prostu trzeba "zawrócić" wlot powietrza)
u mnie pomogło...
  
 
juz duzo postow jest na ten temat wiec poszukaj w wyszukiwarce
  
 
Z tym gaśnięciem to jeszcze moge się pzyzwyczaić, ale mam jeszcze pytanko-opisywałem szarpanie silnika-może być to luz na przepustnicy?
  
 
Cytat:
2005-03-28 18:39:24, emcet pisze:
ja miałem coś takiego w swoim starym df-ie... wystarczyło założyć rure na obudowe filtra powietrza i wygiąć ją tak żeby powietrze zasysał nie z przodu a gdzieś tam spod serwa na przykład(po prostu trzeba "zawrócić" wlot powietrza) u mnie pomogło...


dokładnie, tyłem do kierunku jazdy wlot trzeba ustwic np