MotoNews.pl
  

Jak dobrać sie do PODUSZKI w astrze ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
jestem posiadaczem opla astry 1,6 V8 94r. i mam mały problem, mianowicie koło kierownicy nie jest centralnie na środku
Czy ktoś może mi opisać jak dostać sie do śruby centralnej na kierownicy ( posiadam poduszke pow. ) w celu delikatnego przestawienia na wieloklinie , jak zdemontować bezpiecznie poduszke. czekam na porade

[ wiadomość edytowana przez: skwara_27 dnia 2004-10-13 22:03:03 ]
  
 
Hallo,o wielki Boze tylko nie sciagaj poduszki.W chwili kiedy ten samochod byl nowy musiala tez byc kirownica ustawiona zgodnie z parametrami,a wiec "prosto".Masz napewno lekko wybity uklad jezdny,to znaczy przypuszczam przednie zawieszenie.Popatrz najpierw tam,a jezeli juz bezwarunkowo musisz zdjac "poduche",to nie rob tego sam,tylko oddaj samochod do warsztatu.A to z prostego wzgledu.Material pirotechniczny jest zakladany na "prozno",juz w fabryce.A wiec kazde zdjecie poduchy laczy sie tez z doplywem powietrza.Reszte mozesz sobie dopowiedziec.Mnostwo samochodow jezdzi po Polsce wprawdzie z "poduchami",ale czy to wszystko w razie wypadku bedzie funkcjonowalo,musiszsobie odpowiedziec juz sam.Powodzenia-Adalbert
  
 
jesli masz proste wszystkie elementy zawieszenia to skoryguj sobie geometrie do fabrycznych ustawien i wtedy kierownica bedzie prosto bo fabrycznie byla zapewne a przemieszczanie kierownicy na wieloklinie to półśrodeklepiej pobaw sie śrybami regulacyjnymi na drążkach weź listewke i jazdapozdro
  
 
Cytat:
2004-10-14 22:10:58, bobski pisze:
jesli masz proste wszystkie elementy zawieszenia to skoryguj sobie geometrie do fabrycznych ustawien i wtedy kierownica bedzie prosto bo fabrycznie byla zapewne a przemieszczanie kierownicy na wieloklinie to półśrodeklepiej pobaw sie śrybami regulacyjnymi na drążkach weź listewke i jazdapozdro



auto jest po ustawianiu zbieżności i dalej jest źle ale z tego co widać było malowane z prawej strony u niemca wiec moze to jest przyczyną tego